• KatjaB

Frieriet på Idol -romantiskt eller fantasilöst?

Fler än jag som såg frieriet på Idol nyss?

Kul att höra hur ni andra tänker, romantiskt eller för mycket amerikansk basebollmatch över det?

Skoj att höra vad andra tycker
    Själv tycker jag ju nuförtiden att det alltid är kul att höra om frierier, men tycker nog han skulle ha sagt lite mer fina ord till henne istället för att visa fula bilder när hon bränt näsan, hehe

• Svar på tråden Frieriet på Idol -romantiskt eller fantasilöst?
  • Pingstdagen2010

Herre Gud vad opersonligt och fegt! Jag skulle ha dödat min kille, om han hade friat offentligt.

• jaao

Frierier är alltid romantiskt i mina ögon, jag tyckte han gjorde det jättebra, lite humor i allvaret i stället för att bara stå och smöra till det med fina ord.

• anoli

Jag o sambon satt mest bara o skämdes när vi insåg det var frieri på g, hehe. Känns lite "tacky" tycker jag.
    Men alltid kul med frieri ;)

• KatjaB

Tyckte han rabbla på alldeles för fort och ingen "känsla". Tyckte det var lite pinsamt men jag är ju inget fan av offentliga frierier, och OM man ska göra det offentligt så ska det vara riktigt bra.

Men kanske ska vara lite hyggligare, vem vet.. de kanske skaffar inlogg här på BT nån dag nu då

• anoli

Hahaha, ja. Kanske ska passa lite vad man säger ;)

• Humlan66

Nä jag tyckte det va romnatikst

• miaik

Jag tyckte det var hemskt.
    Min hubbys barn, min hubby och jag satt alla och skämdes i soffan.
    Absolut inte min stil.. Men så länge de är glada...

• passionsblomman

Oh, jag blir alltid helt nervös när sådant där visas-tänk om hon inte VILL och ska svara nej där mitt i alltihop!

Den typen av offentlighet får för min del helst vänta till
    "inför Gud och i denna församlings närvaro frågar jag dig..."så man står inför alla människor i ett läge där man faktiskt bör kunna förvänta sig ett ja utan större oro.

miaik, nyfiken fråga: vad betyder "hubby"? Är det slang för pojkvän eller fästman eller var kommer det ordet ifrån?

• miaik

Jepp, pojkvän/fästman.. :) Vet att det kommer från USA men ingen aning om var jag snappade upp det.
    Tyckte det var sjukt gulligt och sen dess har det blivit det jag kallar honom, min hubby alltså :)

• passionsblomman

Jaha, då har jag också snappat upp något nytt idag! Tack!

miaik skrev 2009-10-30 21:53:45 följande:
    Jepp, pojkvän/fästman.. :) Vet att det kommer från USA men ingen aning om var jag snappade upp det.Tyckte det var sjukt gulligt och sen dess har det blivit det jag kallar honom, min hubby alltså :)
Svar på tråden Frieriet på Idol -romantiskt eller fantasilöst?