• laris

    Någon mer som känner sig så jäkla barnsugen???

    Helt sjukt vad jag är barnsugen!!! Hela min kropp skriker bebis. Kan knappt vänta med att försöka göra barn. Någon mer som känner så?

  • Svar på tråden Någon mer som känner sig så jäkla barnsugen???
  • aikidoaasa

    Vi är riktigt sugna.
    Men vi tänker inte börja försöka med att få bebis förräns efter den 3 juli nästa år. Vi vill först kunna njuta av att bara vara vi och sedan är vi traditionalister som säger först äktenskap.

  • laris

    Men skengravid, kan det inte vara så att det dröjer innan man kan se ett plus?

  • laris

    Visst är det märkligt att vi oftare är sugna på barn innan våra män? Vi ska "vänta" in de...hur länge ska man "vänta in" sin man?

  • Heloise

    Förutom i mitt fall då, där min man väntat in mig iaf minst 5 år

    Btw min klocka tickar oxå på och jag är 30, min man är 32.

  • AndLisa
    laris skrev 2009-11-01 12:17:20 följande:
    Visst är det märkligt att vi oftare är sugna på barn innan våra män? Vi ska "vänta" in de...hur länge ska man "vänta in" sin man?
    Det är nog tyvärr inte mycket mer att göra än att vänta ut dem. Vore ju fantastiskt bra om man kunde styra deras tankar lite så att de blev sugna samtidigt:D.
  • frupuh2
    laris skrev 2009-11-01 12:16:25 följande:
    Men skengravid, kan det inte vara så att det dröjer innan man kan se ett plus?
    Jo, fast har varit så i flera månader, och så länge dröjer det nog inte, haha.
  • anno08

    jag fick en mkt efterlängtad liten tös förra sommaren o min man har varit sugen på att skaffa nästa bäbis i snart ett halvår nu. men det är först de senaste veckorna jag har börjat känna suget igen. så när vi åker på bröllopsresa om två veckor åker nog inte spiralen med..=)

    jag minns den euforiska känslan av total fullkomlighet jag kände då lilltjejen föddes. allt föll nämligen på plats o jag var äntligen mamma, så som jag längtat i flera år!

  • lillalyckan
    anno08 skrev 2009-11-16 12:41:08 följande:
    jag fick en mkt efterlängtad liten tös förra sommaren o min man har varit sugen på att skaffa nästa bäbis i snart ett halvår nu. men det är först de senaste veckorna jag har börjat känna suget igen. så när vi åker på bröllopsresa om två veckor åker nog inte spiralen med..=)jag minns den euforiska känslan av total fullkomlighet jag kände då lilltjejen föddes. allt föll nämligen på plats o jag var äntligen mamma, så som jag längtat i flera år!
    oohhh nu blir jag ännu mer sugen när du säger så! ur ska jag kunna vänta flera år till?!
  • JL2b

    Är nu i vecka 9 och vill bara gå in i vecka 12 nu så att man kan känna sig lite säkrare på att man får behålla sitt lilla knyte.
    Vill så gärna bli mamma nu!

Svar på tråden Någon mer som känner sig så jäkla barnsugen???