• laris

Någon mer som känner sig så jäkla barnsugen???

Helt sjukt vad jag är barnsugen!!! Hela min kropp skriker bebis. Kan knappt vänta med att försöka göra barn. Någon mer som känner så?

• Svar på tråden Någon mer som känner sig så jäkla barnsugen???
  • Malin och Joel

Ooooh jaaaa! Både jag och sambon är sjukt bebissugna. Men vi ska gifta oss nästa år, och sen ska vi bägge läsa vidare så det får vänta ett par år till... Men visst går man och tänker och längtar. Så fort man ser en barnvagn, en affär med bebiskläder, leksaksaffärer... alla högtider så tänker man på hur mysigt det skulle vara om man hade barn också att dela det med. Och mitt emot vår lägenhet så ligger ett dagis, vilken tortyr är inte det då??

• AndréaK

Tillhör denna skaran vi också. Både jag och sambon är bebissugna till tusen och blir både lika besvikna när mensen kommer gång efter gång. Merparten av mina vänneer har redan barn och jag börjar få liiite åldersnoja nu! =)

• frupuh2

Hej igen, ännu en månad utan plus. testade igår men nej. Känns som om jag är skengravid varjemånad, elaka kropp.

Men jag har väl tur som är i processen i alla fall. Verkar vara många som måste vänta med att börja ens.

• iregnet2010

räcker upp en hand och ansluter mig till klubben. Min kära M2B är inte riktig lika sugen än och måste få lite tid att vänja sig vid tanken så jag väntar in honom. Gifter oss nästa sommar så jag hoppas väl att verkstaden kan starta någon gång 2010/2011...vi är rätt unga akademiker dock så det är inte så många i vår bekantskapskrets som har barn än... men magar ser man ju överallt ändå.

• laris

Hur gamla är ni som säger att ni har börjat få åldersnoja?

• AndréaK

Är 31, några av mina vänner har redan mer än ett barn redan....

• AndréaK

Känner igen mig...varit skengravid sedan i maj...

frupuh2 skrev 2009-10-31 11:41:44 följande:
    Hej igen, ännu en månad utan plus. testade igår men nej. Känns som om jag är skengravid varjemånad, elaka kropp.Men jag har väl tur som är i processen i alla fall. Verkar vara många som måste vänta med att börja ens.
  • AndLisa

Här kan jag också hoppa in. Är sååå sugen på att skaffa barn men som vissa andra här är sambon inte lika sugen. Dock vet jag att vi "måste" vänta tills båda (jag) har ett fast jobb och fast inkomst.
    Dessutom vill jag vänta med barn tills efter bröllopet som går av stapeln sommaren 2011 så det är några år tills dess. Men ååååh vad man kan vara sugen iallafall!

• frupuh2
    AndréaK skrev 2009-10-31 20:08:20 följande:
    Känner igen mig...varit skengravid sedan i maj...
    Ja, vad är det som händer? Mår illa, är på väg att kräkas, trött hela storyn. Testar mig, nada.

Jag förstår ingenting.
  • AndréaK

Vet inte om jag själv "framkallar" detta eftersom jag så gärna vill blir gravid...

frupuh2 skrev 2009-10-31 21:16:39 följande:
    Ja, vad är det som händer? Mår illa, är på väg att kräkas, trött hela storyn. Testar mig, nada. Jag förstår ingenting.
Svar på tråden Någon mer som känner sig så jäkla barnsugen???