• laris

Någon mer som känner sig så jäkla barnsugen???

Helt sjukt vad jag är barnsugen!!! Hela min kropp skriker bebis. Kan knappt vänta med att försöka göra barn. Någon mer som känner så?

• Svar på tråden Någon mer som känner sig så jäkla barnsugen???
  • kikel

Här blir det barn så fort vi gift oss det vill vi bägge två. Skulle göra det nu men jag vill vänta tills efter bröllopet. Jobbar som nanny i många år så jag vet vad jag ger mig in i. Dom senaste två åren har jag jobbat med 3 tjejer som nu är 5år och tvilingar på 2. Har precis slutat pågrund av flytt. Saknar dom så mycket..

• JL2b

Här är en till! Och vi håller på med bebisverkstaden för fullt! BIM den 19/10 så då får vi se om vi har lyckats.

• laris

Åh så mysigt! Vi är båda så himla redo och känslan har bara blivit starkare efter juni (då gifte vi oss!) men min man ska operera ryggen efter jul någongång och då vill vi inte försöka förrän det är överstökat.

Men som sagt så kan vi knappt vänta!

JL2b skrev 2009-10-06 19:52:21 följande:
    Här är en till! Och vi håller på med bebisverkstaden för fullt! BIM den 19/10 så då får vi se om vi har lyckats.
  • frupuh2

Vi väntar inte men det blir tyvärr inte alltid så snabbt som man vill. Jobbar för fullt! Och planerar bröllop.

• Mars2010

Jag längtar också!! Efter bröllopet kommer det bli hög aktivitet i sovrummet :)

• Tess80

Här har ni en till som gärna vill få ett till barn! Vi har redan ett barn, han är 5 år nu, men vi vill skaffa syskon också hi hi! Så nu blir kommer vi att "satsa" på det

• lillalyckan

En till här! Är så sugen att det nästan gör ont i livmodern!