• Moirie

Måste man ha vita skor?

Äntligen har jag valt klänning men då kommer förstås nästa val...skorna Jag känner mig inte särskilt sugen på att jaga land och rike runt efter ett par vita skor som bara kommer användas en gång. Måste man ha vita skor när man gifter sig? Blir det konstigt med en annan färg som sticker fram under långklänningen? Jag pratade med en väninna som gift sig och som tyckte det var jätteviktigt med vita skor. Själv vet jag inte om jag någonsin kollat in skorna på något bröllop. Jag känner mer för att skaffa några andra fina skor som kan användas fler gånger. Hur tänker ni? Tacksam för synpunkter

• Svar på tråden Måste man ha vita skor?
  • maj2010

Klart du ska ha skor i färg! Själv är jag störtförälskad i mina rosa skor. Kolla mitt galleri

• jojjan10

Åhhh!
    Maj 2010- gud va fina skor! Precis sådana som jag vill ha.. Får man fråga var du köpt dem??

• maj2010

De är av märket Coast och jag köpte dem på NK Coctail. Fyndade dem på rea till halva priset

• Zeraphia

Jag hade en klänning i elfenben/ivory med guld/champagne som accentfärg. Jag hade underbara champagnefärgade skor som jag älskar. Det spelar ingen roll om jag någonsin kan använda dem igen, jag blir glad bara jag ser dem

(bild finns i mitt galleri)

• Hjartafró

Jaaaaa, du måste ha vita skor!!!

Skämt åsido, välj vilka skor du vill, det finns över huvud taget inga "måsten" när det gäller vad du ska ha på dig.

• Vid havet

Jag hade röda lackskor! De syntes inte under klänningen förrän vid dansen - och när folk upptäckte dem så var det stor succé

Dessutom var mina inte nya, ni kan ju tänka er hur galet det är, att använda ett par skor man redan har på sitt bröllop...

• Stefan09

Verkligen inte, är det ditt bröllop så bestäm själv.

• 20090822

Jag hade röda skor. Och röda gummistövlar eftersom det skulle regna.

• Moirie

Skofrågan är löst och det blev inte vita skor (Bilder finns i galleriet) Tack för all inspiration!

• JCM

Jag ska ha en kortare vit klänning med svart band. Jag kommer köra på svarta skor då jag känner att man senare kan få större användning för dem. Dessutom tycker jag att svara skor är snyggare.
    Nu har jag mest problem med att hitta utan skyhög klack, då jag redan är ganska lång och vill ju kunna ha skorna hela kvällen. Har kollat lite på matildas fest, ngn som kan rekommendera den sidan och är det ngn som vet om man kan få ett sidenband vid ankeln ditsydd?

• Sandrina

Det är DITT bröllop, det finns inga MÅSTEN!
    Du får ha vilka skor du vill!

Svar på tråden Måste man ha vita skor?