10 JULI 2010
Någon mer som gifter sig 10 juli 2010?
berätta gärna hur långt ni kommit i planering mm..
Någon mer som gifter sig 10 juli 2010?
berätta gärna hur långt ni kommit i planering mm..
Va roligt att ni fått upp kontakten igen.. :D
Själv har jag haft lite problem med de jag trodde va mina vänner.
Vissa tyckte inte jag va rolig längre bara för jag sluta dricka.
Och vissa har man växt ifrån.
Sen finns de dom som man inte har något emot men som aldrig hör av sig själva utan det är jag som får ta kontakt.
Har slutat med detta nu.
Jag har en sån där riktig bästis som tar mig för den jag är,
problemt är att hon bor i Norge nu.
Jag är lite ensam, men hellre det än att behöva supa varje helg för att ha kompisar..
gud vad tråkigt det låter med att dina kompisar och du har glidit ifrån varandra bara för att du inte dricker! Låter ju jättemärkligt för visst kan man följa med ändå! Jag har på motsvarande sätt tappat många kompisar för att jag jobbar/har jobbat så mycket men det är iallafall självvalt (har inte alltid möjlighet att ses för en fika kl 17 en vardag som mina kompisar ofta har...)
Ibland kan det vara nyttigt att sålla lite bland vänner, jag menar, om de inte längre är en vän för att man inte dricker så är det ju bättre att du upptäckte det nu än att slösa en massa tid på att umgås med sådana "icke-riktiga-vänner".
iregnet2010: Jo jag tycker själv det är märkligt, men jag är glad att jag har min sambo och min familj iaf. :D
KatjaB: Skönt att höra att nån annan har vart med om något liknande. Jag kan inte förstå mig på alla dessa männsikor som inte kan ta en som den man e.
Snart kommer posten :D Ååå vad jag hoppas på att min tiara ligger i brevlådan idag. Den borde dyka upp idag eller i morgon tycker jag.
Det var ett litet struligt köp via Tradera så jag hoppas att jag blir nöjd när jag får den.. :D
spännande! måste gå iväg till posten själv nån dag och hämta ut ett paket med 20 000 akryldiamanter. Köpte på tradera för ett par hundra så det ska bli spännande att se om de är fina, och hur mycket det faktiskt är .. låter mycket men de är ju rätt små
Ojj 20 000 va en hel del.
Jag köpte 100st på tradera men det va som ingenting.
Fick räkna dom för jag trodde det va för lite.. Haha
Men 20 000 är en stor skillnad mot 100 så du blir nog inte besviken.
Har du köpt olika storlekar eller bara en?
De är väldigt fina iaf.
häftigt! vi funderar också på att köpa sådana, blir sånt härligt bling bling på borden av dem!