• Bluebride

Ni med budget på max 20.000 kr samlas här

Här tycker jag vi samlas vi som ska ha en maxgräns på 20.000:-. Jag i alla fall hoppas att vi kommer under det. Tror i min budget jag gjort här på BT så ligger vi på runt 16.000:-. Resa tänker vi inte ta än, om inte annat ingår det inte i budgeten, vi ska önska oss bidrag till resa istället.

Sen får man väl säga att jag har tur som har ett inställt bröllop bakom mig och har faktiskt inte sen dess hittat ngn annan klänning, jag har hittat min klänning med stort K, så det enda jag har fått köpa till är min underkjol och den köptes nu för ett par dagar sen.

Alla är välkomna. Själv ska jag gifta mig 2010-05-22 PINGST!!!!

• Svar på tråden Ni med budget på max 20.000 kr samlas här
  • Nyårsdagen2011

aha låter fint. hon som ska servera åt oss tyckte vi skulle ha blå löpare med vitt och silver pynt på.

Tausen skrev 2009-10-10 12:13:29 följande:
    Iadg fick jag mina löpare som jag köpte via BT, de var fina, Kommer nog bi jätte snyggt på borden.Vann ett bud på tradera på en söt tiara också. En bra dag :D
  • Frulle

HÄr hade jag behövt vara för några månader sen. Vi HADE en budget på 25.000:- Men den SPRACK lite!!

• Tausen

Vi kommer köra på vita heldukar med gröna löpare med vitt och silver pynt på + vita vaser med en vit blomma i varje....tror jag nu iaf

Nyårsdagen2011 skrev 2009-10-10 12:50:50 följande:
    aha låter fint. hon som ska servera åt oss tyckte vi skulle ha blå löpare med vitt och silver pynt på.
  • Nyårsdagen2011

åh låter fint. kanske gör nåt liknande.

Tausen skrev 2009-10-10 14:32:22 följande:
    Vi kommer köra på vita heldukar med gröna löpare med vitt och silver pynt på + vita vaser med en vit blomma i varje....tror jag nu iaf
  • KatjaB
    Frulle skrev 2009-10-10 12:55:32 följande:
    HÄr hade jag behövt vara för några månader sen. Vi HADE en budget på 25.000:- Men den SPRACK lite!!
    vad gick kalaset på istället?
  • Fru Indosaurie
    Luring skrev 2009-10-10 19:09:34 följande:
    Ni som var ute efter champagneglas, såg ni detta?www.brollopstorget.se/Annonser/
    Länken funkar inte..
    Jag hoppas på att Ikea ska ha något 1 krs erbjudande runt jul och nyår annars kan man hyra för 2,44 kr st och det blir ju billigare än det mesta, då slipper man diska också.
  • Fru Indosaurie

fanns det inte en ikea-tråd förut förresten?
    Någon som har en länk?

• KatjaB

www.brollopstorget.se/Annonser/

om länken inte funkar nu så klistra in hela länken så funkar det.
    men då vill det ju sig till att folk bor i närheten av solna, annars blir ju frakten rätt dyr

Svar på tråden Ni med budget på max 20.000 kr samlas här