• Martinaa

MAJ 2010 del 3

Hej alla majbrudar! Dags för ny tråd! Här är den gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3439272-1.html

Tänkte vi kunde köra en liten datumlista med samtliga här i första inlägget. Hur mycket information ni vill ha med väljer ni själva. Skriv ert datum så ska jag lägga in er (och rätta mig om jag skrivit fel nånstans eller om något ändras).
    KV = Kyrklig vigsel
    BV = Borglig vigsel

1 MAJ

8 MAJ
    Lilleke

14 MAJ
    Ninnalotta

15 MAJ
    Snuttfia - Borås
    Fröken Strössel - Utomhus
    CiaLovesAndreas
    johi77
    Martinaa - 25 år, Borås, KV
    a n n a
    EmMagnus
    20100515
    maj2010

22 MAJ
    BlueBride
    l8ol

29 MAJ
    Nu gifter vi oss
    MV85
    UBW
    Mamli
    SofieOchJamie
    clin
    Tattoo82

Nu kör vi!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-03 13:36
    Okej ändring! Eftersom jag inte kan ändra redan publicerat inlägg så har jag gjort en egen lista och laddat upp här: www.martinaa.se/datum.asp (ja, jag är ledig idag och har inget att göra )

Meddela mig om något ska ändras eller uppdateras!

Kom igen nu brudar och se om vi kommer över 1000 inlägg i den här tråden!

• Svar på tråden MAJ 2010 del 3
  • Hillena

Jättfin ring Patrikoannika! Ser maffig men ändå stilren ut!

Tycker också att ni ska behålla dem som de är, korten är jättefina och stilrena!

• Ananias

patrikoannika.- ja röstar också utan band!

• Ananias

Jag är inte lika ambitiös som ni andra duktiga pysslare! Men tycker jag knåpat ihop en enkelt men snygg inbjudan ändå!
    Bild finns i galleriet

• Ananias

Glömde säga att rullen med band är så jag ska överlämna det! De flesta ska få det i handen för vi träffar många under jul och nyår!

• Hillena

Ananias jag tyckte dina inbjudningar var fina, enkla och stilrena.

Var har du hittat det pärlemoskimrande pappret?? Jag hittar inga papper som jag kan köra i skrivaren som är pärlemoskimrande. Vill helst ha i ljuslila..

• majsan801

Jag får ångest när jag ser allas inbjudningar. Får se om jag kan/orkar pyssla lite i veckan. Mina blir tok enkla men förhoppningsvis fina.

• Tattoo82

Ja ni är otroligt duktiga allihop!

• Ananias

Hillena- jag vet iofs inte vad pärlemo färg är men jag ser på bilden nu att det skimmrar i lite rosa..men det är synvilla=) eller det måste ha blivit när jag tog kortet..för pappret heter något med natur..det är liksom natur färg med lite trådprickigt och så så det nästan ser gammeldags eller hemmagjort ut..
    är lite tjockar än vanligt papper..köpt på akademibokhandeln

• shamrock

Det är så kul att se allas inbjudningskort som börjar ta form. Vilken variation!

Jag går själv och väntar på att mina papper till inbjudningarna ska komma. Jag beställde dem i veckan som gått och de väntas komma i slutet av veckan som kommer.

I veckan köpte jag papper till festprogram och tackkort men det är ju inbjudningarna som känns viktigast att göra. Väntar, väntar, vä....

Vänrat i och för sig även på monogramstämpel och dekorationer också. Väntar, väntar, vä...

• Bluebride

Våra kommer också vara enkla, men hoppas de blir fina ändå

Ska jag skriva bröllopsinbjudan eller bröllop på framsidan? Funderar på att bara skriva bröllop för jag tror det blir snyggare

Svar på tråden MAJ 2010 del 3