Ska brudgum och bestman ha samma slips?
Ska dom ha exakt samma slips för att matcha? Det är lättast också tycker jag. Eller?
Ska dom ha exakt samma slips för att matcha? Det är lättast också tycker jag. Eller?
Före mig med!
Vad petiga ni är!
Jag har beställt 2 likadana corsage redan. Och så har vi köpt kläder på Dressman till min kille. Dels för att det var vad vi hade råd med och att dom var de enda som hade hans storlek. Han drar litestörre. Min lillebror däremot är modesnobb och ska köpa jättedyra, jättefina kläder och ha bakåtslickat hår. Så han kommer ju "tyvärr" se mycket mer välklädd och snyggare ut. Inte så kul. Så det vore kul med något som min kille kunde sticka ut lite med.
Heja Duchess!
Lite dålig stil av lillebrorsan o vilja ha en dyrare kostym. Jag är ingen märkessnobb. Men just kostym är väl något som kan vara snyggt i budgetvariant också? Absolut! Vi ska också köra på det!
Att han väljer bakåtslickat hår behöver inte betyda att han syns mest :)
Brudgummen kanske kan ha en näsduk i fickan? Eller som jag nämnde tidigare väst? Samma expedit som tidigare tipsade om gördel på killar som ska ha svart kostym. Ett sådant där band på midjan, under magen. Då garanterar jag att det syns vem som gifter sig!
Dessutom så hoppas jag att ni står brevid varandra på bilderna... Hehe... O den som håller hårt i bruden är förhoppningsvis brudgummen ;)
Bestman? Ska ni ha bridesmaids också?
Och ja, samma slips funkar :)
Hm, har alla mina gamla svensklärare krypit in i detta forum och ska rycka mig i örat?
Här har vi en härlig blandning av engelska och svenska. Vad heter det då? Marsalk? Låter konstigt