Gomorron... fortfarande är jag en surkärring, jag är rent ut sagt glad att maken ska ut och jaga i 4 dagar... tror vi behöver lite andrum! Nä... vi är inte direkt ovänner, jag är bara så fruktansvärt sårad och besviken över en grej han har gjort (nä, han har absolut inte varit otrogen, såg att det nästan kunde läsas så, hade han varit det hade jag inte varit besviken, då hade jag varit rasande!!) och han har bett om ursäkt, men jag behöver tid för att bearbeta det, vilket han tycker är skitjobbigt och så går han runt och säger förlåt 100 ggr.. och jag blir bara less och vill vara ifred!.... Bläääskitsits just nu!
Blomman, jag skrattade lite åt ditt inlägg, för att jag kände igen mig, fast med den lustiga knorren att min pappa är den som är lite tjorvig
(ja, för jag är det ju inte!
)
Min mamma dog ju när jag var 7 så det har bara varit pappa och jag, sen flyttade jag 90 mil norrut och då blev han hypokondriker. Åtminsotne sen min första graviditet... mådde jag illa, nog f-n hade han ont i magen, kramp i benen=pappa har åderbråck och måste opereras, dvs,han vill det i alla fall... foglossning=ryggskott....
Tillslut undrade jag när han skulle föda.........
Föräldrar kan vara underbara, men helst i några dagar åt gången, utan PMS och ibland är det väldigt bra med neutral plats!
Senaste är att pappa har köpt ny lägenhet, toppen på alla vis, MEN nu vill han att vi kommer och hämtar en massa möbler, för de skulle passa så BRA här... NOT! OCh vi har varken lust eller råd att köra 180 mil för ett köksbord vi inte behöver. Desstuom skulle jag behövt lämna barnen för de går skola och Mattias har ingen semester kvar som vi vill offra på detta...Mattias föreslår att pappa ska hyra ett släp, köra hit själv med grejorna och passa på att hälsa på barnbarnen, men det går inte för han vill inte köra släp så långt..MEN jag ska tydligen det! Trött, illamående osv. DÅ kommer han med den geniala iden att han ska hyra ett förråd i 6 månader så vi kan hämta det i början av maj... men , pappa , om allt går som det ska har jag precis fött barn då...
Och där går lalt snett, för hans planer funkar inte och då rasar allt för honom... suck!
Men jag älskar honom och han är jättesnäll, men fruktansvärt krånglig!
Jisses vilket maxmalt egoinlägg! Sorry....
Kram till er alla!