• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • andbeyond

Hej ni alla fina. Jag har varit väldigt tyst ett tag
    Min dator har varit paj. Inte sådan där trevlig god paj, som äppelpaj utan alldeles tråkpaj och blå skärm och trilskas.

I övrigt mår inte jag så bra. Så därför är jag fortsatt lite tyst. Men jag tänker på er, håller tummar och tår och jagar bort indianer. Lite sådär i smyg.

Kram!

• Daa

God morgon!

Skönt att höra av dig, Andbeyond. Tänkte på dig igår. Trist att du inte mår bra. Hoppas att det ordnar sig, vad än det är som fattas dig. *kramar om*

Villemoa: skönt att allt ser bra ut och att ni har så gott hopp om framtiden.

Ankan: mysigt att UL är på gång!

Blomman: tycker mig också ha upplevt att mamma-dotter-relationen kan bli lite komplicerad när det plötsligt är två vuxna kvinnor som ingår i den, oavsett hur mycket kärlek som än ingår (solklart på morgonen )

Oj, hjälp, vilken nysattack jag just fick! *snurrig*

Hoppas ni får en fin dag.

• lanovia 08

Villemoa du fick inlägg 3000!
    Attans!

• lanovia 08

Godmorgon alla.
    Idag är jag tidigt på jobbet för att kunna gå lite tidigare, skall på massage.

tittade på nästan hela matchen igår o vad kan man säga, Sverige gjorde ju sist med som sagt chanserna att gå vidare var ju mikroskopiska. Synd att inte Malta kunde ha chokat lite.

Ankan vad bra att du fått tid till UL. Men klart du skall boka om så maken kan följa med, detta får han ju inte missa.

Vi fick våran tid till aurora igår. Blev väl inte den mest optimala dan. Nu skall vi på samma dag först på besök hos BM sedan till aurora och på kvällen på profylaxkurs. Jag kommer ju vara helt förstörd innan dan är slut.

• lanovia 08

Tror absolut ingen misstolkar dig Blommis.
    Mamma-dotter relationen kan var klurig hur mkt man än älskar varandra och det har nog de flesta av oss märkt av.

passionsblomman skrev 2009-10-14 20:39:01 följande:
    Tack! Bara ingen tror att jag inte älskar min mamma eller att vi har en dålig relation...för så är det verkligen inte. Men som sagt, i mötena med de närmsta kommer allt möjligt fram ibland. Jag har ju vuxit upp med mamma som den som ensam fostrat oss, och älsta dottern är jag ockås. Det har gjort att man är nära på gott och ont liksom.
  • lanovia 08

Hej andbeyond. Trevligt att höra av dig.
    Tråkigt att du inte mår bra, hoppas det blir bättre snart och vi finns här när helst du behöver. *kramar*

• Ninnnis

Blommis, det är ju ofta de man älskar mest som kan göra en allra mest arg också...

Hej Andbeyond! Kul att höra av dig, men tråkigt att du inte mår bra Är det något du vill dela med oss?

Hvidis, vilken sprutt hon verkar ha!

Ankan, vad kul med UL! Har du bokat om tiden?

Prosit, Daa!

Det blev ingen träning för mig igår. Huvudvärken blev bara värre och värre, så jag körde och bytte lampa på bilen samt storhandlade i två (!) timmar... Städning och fotboll blev det iaf, inte speciellt upplyftande något av det...

• Ninnnis

Oj, vilken dag det blir Lanovia! När är det?

Jag ska också få massage i eftermiddag, vi har lyxen att få göra det på arbetstid

• lanovia 08

En riktig liten pruttLisa hör jag.
    Blev det Aster eller funderar ni ett tag till?

Hvidbrud skrev 2009-10-14 20:46:47 följande:
    Lillans mage har det bra! har precis bajsat två ggr... var av en gick helt upp på ryggen ock ut på mamman... värry najs- bebi bajs...
  • lanovia 08

Ninnis, det stora dagen är 3november.
    Massage på jobbet är bra. Vi har massör här också, även om vi inte få ta arbetstid till det utan får räkna det till rast när vi är där. Men det hjälper inte mig just nu då jag vet att hon inte har någon gravidbänk.

Svar på tråden I vått och torrt och väntan