• Telis

Livets viktiga och oviktiga frågor

Vi fortsätter på vår åttiofjärde (eller nåt sånt) tråd - under tre års tid har vi hunnit prata om det mesta. Det vi alla (möjligen med ett undantag ) har gemensamt är vår längtan efter barn. Vissa har hunnit skaffa sig flera stycken under åren, andra väntar fortfarande. I stort sett alla sätt att få barn på (utom att stjäla ett på Ikea) är snart representerade här i tråden.

Men även om barnpratet är den röda tråden så är det ofta minst lika roligt att diskutera eventuella husköp, middagsplaner, vintips, snuskiga ord och Boris Becker och hans färg på ... eh, den lilla kalufsen.

Så, nu fortsätter vi babblet. Ska vi inte försöka se till att den här tråden spränger 10.000-strecket i antal inlägg? Den förra tråden var såååå nära och vi har lyckats förr.

Den förra tråden finns här: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3389838.html

• Svar på tråden Livets viktiga och oviktiga frågor
  • Liten med Mindre

Hallå - nu kan ni komma in o skvallra igen. Behöver lite underhållning...

• Lapinette

Hallllloj!!! Trött kanin behöver också lite skvaller.

• Piggelin1

Kanske kan liva upp tråden med ännu en länk till en lägenhet som den där ueberarbetade mäklaren här i stan ska sälja?

www.alvhemmakleri.se/index.php&object_id=OBJ17735_986304574&view=images

Jag blev sjösjuk av tapeten i sovrummet - alldeles för litet rum för en sådan tapet i hela rummet - tycker iaf jag

• Liten med Mindre

Piggelin - de är lite läskiga de där mäklarna. Fina bilder förvisso, men helt fel. Undrar om man på visningen kan fråga var snacksen tog vägen?

Sovrumstapeten - hualigen!

• Lapinette

Härligt med framdukad frukost! Men jag gillar inte spöket i hallen.

• Piggelin1

Förresten. på bilderna på denna sista länken - dynorna som är på balkongstolarna - det är sådana rödvita som vi har, såg jag nu!

• fru AM

Såg ni sopsäcken(?)/sportbagen i "allrummet"? Såg lite skräpigt ut!!! I den övrigt überstylade lghten!
    De där spökena är ju superläskiga!

måste titta på andra länken!

Förresten: Livias lilla jämnåriga kompis (från mammagruppen) har troligen fått svininfluensa. Stackars liten!

Svar på tråden Livets viktiga och oviktiga frågor