• Bustroll

Oktoberbrudar tråd 2

Såg att vår tråd hade gått ut så nu kommer det en ny. Hur går det för er där ute? Går det bra med planeringen, det börjar närma sig nu

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 19:24
    gamla tråden; www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3358562.html

• Svar på tråden Oktoberbrudar tråd 2
  • Tojk

Kulmen på svininfluensan beräknas komma innan vaccinationen. Men däremot så vill de att man vaccinerar sig så att man har ett skydd då de tror att den kommer tillbaka till våren.

Jag blir lite trött på media här i sverige de blåser verkligen upp detta och skrämer upp folk till max.

Är man bara lite försiktig av sig och håller en bra handhygien (som man alltid ska) så är det nog ingen större fara.

• FrökenW

Jag känner mig inte orolig att nån ska dö eller nått utan mest att man ska må extremt piss på sitt bröllop.
    Det verkar ju mer "farligt" för samhället än för individen.

Här på jobbet så finns det handsprit flaskorna överallt, det är bra!

• FrökenW

Nått roligare, idag på lunchen så köpte jag en korsett mm som jag ska ha på morgongåvefotograferingen. Förmodligen har jag väl på mig den "outfiten" på bröllopsnatten också, får se....

• FrökenW

Jag la upp en bild på den, ifall det är någon som är nyfiken.

• ToastmasterMarie

till helgen kör jag igång igen med bröllopsplaneringen, har haft det lite på is sedan inbjudningar gått ut.

Åker till guldsmeden och ska prova ut ring, men har nog redan bestämt mig. Nästa helg igen blir det tysklandsresa med shoping. Och givitvis de sista detaljerna och träffa präst, kantor och cateringfirman. Ska bli skoj att komma igång ignen.

• HelenaOlivia

Hej tjejer! Vad kul att det händer så mycket nu hos alla med mat och kläder och ja allt.
    Själv var jag och hitta min klänning idag, är jätte nöjd!

Ja det dä med svininfluensan e jobbigt men som sagt lite handsprit och vitaminer borde nog hålla en ok. Hoppas!

• HelenaOlivia

Wow!!! Jätte fin och sexig!!

FrökenW skrev 2009-09-01 14:13:45 följande:
    Nått roligare, idag på lunchen så köpte jag en korsett mm som jag ska ha på morgongåvefotograferingen. Förmodligen har jag väl på mig den "outfiten" på bröllopsnatten också, får se....
  • Vi Som Drömmer Om Bröllop

usch ja prata inte om svininfluensan. är gravid och nojar mig en massa och så är handspriten slut här på apoteket. går och tvättar mig extra mycket, men värre med sonen som inte kan hållas lika ren hela tiden.

idag beställde vi ringarna, var en massa bök om det här med ringmåtten och gravyren att kunna bestämma sig, men nu är det fixat

• Tojk

Riktigt snyggt !

FrökenW skrev 2009-09-01 14:17:29 följande:
    Jag la upp en bild på den, ifall det är någon som är nyfiken.
  • FrökenW

Toastmastermarie - Hur ska ringen se ut?

Vi som drömmer om bröllop - Ja, så känner jag med. Barn på dagis känns som en riktigt smittkälla....
    Hur ska din ring se ut?

Jag har funderat jätte mycket på gravyr i min ring, först tänkte jag att det skulle stå
    typ "For all time" eller nått sånt men nu blir det nog bara våra namn, datum och plats.
    Sen tänkte jag, ifall ifall jag får den där klockan i morgongåva som jag hintat om så
    tänkte jag att man kunde gravera den med "For all time" - så blir det som en liten ordvits
    också (är lite löjligt förtjust i sånt. )

Vad ska ni skriva i era ringar? I vår förlovningsring står det "A perfect day" som är den första
    låten N spelade för mig när jag var hemma hos honom första gången och som han även spelade när han
    friade.

Svar på tråden Oktoberbrudar tråd 2