• Bustroll

Oktoberbrudar tråd 2

Såg att vår tråd hade gått ut så nu kommer det en ny. Hur går det för er där ute? Går det bra med planeringen, det börjar närma sig nu

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 19:24
    gamla tråden; www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3358562.html

• Svar på tråden Oktoberbrudar tråd 2
  • Tojk

Vad spänanade! Vi gifter oss samma datum fast vi har planerat sedan december, fast då har det ju nästintill stått still i planeringen mellan varven

Vi Som Drömmer Om Bröllop skrev 2009-08-15 09:17:08 följande:

hej!! hoppar in här i tråden. vi ska gifta oss den 3:e oktober så det är inte långt kvar. det bestämdes hux flux för en månad sedan så en del planering på kort tid . dock ska vi ha litet bröllop, men ändå...
  • HelenaOlivia

Dom var jätte fina! Tycker ni ska köpa dem så kan ni ta fram dem då och då och unna er champagne och minnas eran dag

FrökenW skrev 2009-08-15 07:51:13 följande:
    Känns mysit att skåla första gången i nya fina egna glas! Jag funderar på dessa:www.misshome.se/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.pl
  • Vi Som Drömmer Om Bröllop
    Tojk skrev 2009-08-15 19:12:57 följande:
    Vad spänanade! Vi gifter oss samma datum fast vi har planerat sedan december, fast då har det ju nästintill stått still i planeringen mellan varven Vi Som Drömmer Om Bröllop skrev 2009-08-15 09:17:08 följande:
    nä va kul, hittade nån annan av en slump som också skulle gifta sig samma datum. 3 ger tur helt enkelt . jag är faktiskt glad för att vi valde att ha det så plötsligt så det planeras intensivt för att sen bli av . tycker om när planer sätts i verket .

har ändå funderat lite på en morgongåva till min sambo, ska ni också ge och vad?? tycker det är lite taskigt att männen alltid har lättare att hitta present till kvinnor . tänkte oss inga svindyra presenter, men något ville vi ge varandra
  • ToastmasterMarie

Välkommen in i oktobergänget

Jag kommer ge min m2b whishyprovarglas och en fin whisky till detta.

Funderat på massa olika, smycken och klockor använder han inte, plånbok med gravyr, en spa behandling på hotellet vi sover över, secret box, träd att ha i trädgården som man ser varje dag.

Vi Som Drömmer Om Bröllop skrev 2009-08-16 06:26:08 följande:

nä va kul, hittade nån annan av en slump som också skulle gifta sig samma datum. 3 ger tur helt enkelt . jag är faktiskt glad för att vi valde att ha det så plötsligt så det planeras intensivt för att sen bli av . tycker om när planer sätts i verket .har ändå funderat lite på en morgongåva till min sambo, ska ni också ge och vad?? tycker det är lite taskigt att männen alltid har lättare att hitta present till kvinnor . tänkte oss inga svindyra presenter, men något ville vi ge varandra
  • FrökenW

Jag ska gå till en fotograf och ta lite lättklädda bilder och så gör de ett album. Det är vekligen inte min grej egentligen men jag vet att det skulle uppskattas så jag tänkte härda ut.
    Har hittat ett ställe som två tjejer har som verkar jätte trevliga så det ska nog gå bra.....jag tog det lite dyrare "paketet" med retuschering Svart-vita biler också så klar.

Vi Som Drömmer Om Bröllop skrev 2009-08-16 06:26:08 följande:

nä va kul, hittade nån annan av en slump som också skulle gifta sig samma datum. 3 ger tur helt enkelt . jag är faktiskt glad för att vi valde att ha det så plötsligt så det planeras intensivt för att sen bli av . tycker om när planer sätts i verket .har ändå funderat lite på en morgongåva till min sambo, ska ni också ge och vad?? tycker det är lite taskigt att männen alltid har lättare att hitta present till kvinnor . tänkte oss inga svindyra presenter, men något ville vi ge varandra

ToastmasterMarie: ååh min sambo älskar whiskey så det kanske vore nå't . fast jag är inte så haj på whiskey så jag vet inte va man ska köpa för nån sort.

FrökenW: oj det var vågat . på mig skulle de nog tyvärr bli tvungna att retuschera bort lite väl mycket tror jag

• Kickis

Vi Som Drömmer Om Bröllop skrev 2009-08-17 11:15:32 följande:
    [citat]
    ToastmasterMarie: ååh min sambo älskar whiskey så det kanske vore nå't . fast jag är inte så haj på whiskey så jag vet inte va man ska köpa för nån sort.

Whisky är min grej - älskar det verkligen! Bara att fråga om du vill ha tips.

Kickis skrev 2009-08-17 12:53:22 följande:
    Vi Som Drömmer Om Bröllop skrev 2009-08-17 11:15:32 följande:[citat]ToastmasterMarie: ååh min sambo älskar whiskey så det kanske vore nå't . fast jag är inte så haj på whiskey så jag vet inte va man ska köpa för nån sort.Whisky är min grej - älskar det verkligen! Bara att fråga om du vill ha tips.
    jag vet ju iaf hur whiskeyglas ser ut så den biten är inga problem, puh. fast jag tänkte att glasen skulle bli den dyra delen så finns det nå't billigare whiskey som är gott??
  • Kickis

The Ileach Single Malt (nr 515) är en riktigt fin och otroligt rökig whisky som inte är jättedyr, 339 kr, personlig favorit. Vill man ha ännu billigare är Mor (fast med en plutt över o:et) väldigt god för att inte vara en single malt, tror den kostar 199 kr. Vill man lägga mer pengar tycker jag det kan vara kul att köpa den enda svenska whiskyn - Mackmyra, pris från 508 kr.

okej tack för tipsen. då har jag noterat dessa tre och får väl se vad man ska ta o välja sen

Svar på tråden Oktoberbrudar tråd 2