• wiicky

Manlig Secret Box

Jag gick i min ensamhet och funderade på det här med Secret Box som jag funderar starkt på att göra som morgongåva och då slog det mig att jag väldigt gärna skulle vilja få en av min m2b. Jag har dock aldrig hört talas om att någon man har gjort det. Har ni? Skulle ni vilja ha en er man och skulle de män som är här vilja göra en?

• Svar på tråden Manlig Secret Box
  • lillalyckan

wiicky skrev 2009-07-06 14:06:04 följande:
    Inte min, han har en magruta, men det älskar jag över allt annat och skulle gärna ha på bild att hitta på en dag som denna. Är gräsänka 1,5 månad. Hälften kvar nu.

En magruta, eller i vissa fall magklump är nog mer regel än undantag!
    Usch va  jobbigt att behöva sakna någon så länge. Tycker det är jobbigt när  vi är borta från varandra en vecka...

• J D
    lillalyckan skrev 2009-07-06 13:42:53 följande:
    det där med kvinnligt och manligt...Är det ingen som helt enkelt tycker att kvinnokroppen är estetiskt vackrare än en manskropp? Och därför lämpar sig bättre till en sån fotografering då... Det är en sån grej jag har hört många tycka...
    NEJ! Verkligen inte. Rent trams säger jag. Självklart tycker jag att min fästmans kropp är mkt estetiskt tilltalande. Om män generellt skulle vara mer eller mindre estetiskt tilltalande kan jag inte uttala mig om eftersom det ej intresserar mig att titta på andras kroppar (oavsett om de är män eller kvinnor). Däremot vore det väl inte helt orimligt om kvinnors kroppar generellt passar bättre in i normen för vad som är estetiskt tilltalande eftersom denna norm är mkt starkare och hårdare konstruerad för just kvinnor.
  • J D

... och fler kvinnor således arbetar hårdare för att passa in i den.

• Miss Biii

hårdare för kvinnor? det tror inte jag, den är nog lika hård för män, eller vad tror ni?

• lillalyckan

J D skrev 2009-07-06 14:28:35 följande:
    NEJ! Verkligen inte. Rent trams säger jag. Självklart tycker jag att min fästmans kropp är mkt estetiskt tilltalande. Om män generellt skulle vara mer eller mindre estetiskt tilltalande kan jag inte uttala mig om eftersom det ej intresserar mig att titta på andras kroppar (oavsett om de är män eller kvinnor). Däremot vore det väl inte helt orimligt om kvinnors kroppar generellt passar bättre in i normen för vad som är estetiskt tilltalande eftersom denna norm är mkt starkare och hårdare konstruerad för just kvinnor.

Men det är lite så jag menar men du uttrycker dig bättre. Kvinnor "anses" mer esetiskt tilltalande kanske?
    Sen hur det "egentligen" är vad gäller estetik är upp till var och en, själv har jag ingen särskild åsikt i just denna frågan faktiskt...

• J D

Miss Biii skrev 2009-07-06 14:49:35 följande:
    hårdare för kvinnor? det tror inte jag, den är nog lika hård för män, eller vad tror ni?

Nja, isf skulle nog lika många män ha anorexia, man skulle se lika måna överviktiga kvinnor i media etc. Men den börjar hårdna även för män, det skall tillstås.

• wiicky

Jag tror att det är lika hård press på båda könen.

• JustMeAndMyLove

säger bara anabola...

J D skrev 2009-07-06 15:00:13 följande:

Nja, isf skulle nog lika många män ha anorexia, man skulle se lika måna överviktiga kvinnor i media etc. Men den börjar hårdna även för män, det skall tillstås.
  • valkyriana

fan vad jag hade velat ha det.

• På rosa moln

Miss Biii skrev 2009-07-06 10:04:11 följande:

Men jag tror många kan hålla med om tanken att det kanske inte är supermanligt? eller???
    Och vad är manligt då? Tredagarsstubb, grovsnus och starköl framför NHL? Nämen seriöst, varför skulle det inte vara manligt att vilja ta vackra kort av sig själv till sin älskade och om det nu inte skulle vara det så är det väl verkligen på tiden att det blir det.
Svar på tråden Manlig Secret Box