• wiicky

Manlig Secret Box

Jag gick i min ensamhet och funderade på det här med Secret Box som jag funderar starkt på att göra som morgongåva och då slog det mig att jag väldigt gärna skulle vilja få en av min m2b. Jag har dock aldrig hört talas om att någon man har gjort det. Har ni? Skulle ni vilja ha en er man och skulle de män som är här vilja göra en?

• Svar på tråden Manlig Secret Box
  • JustMeAndMyLove

Oj, het tråd.
    Tänkte bara svara TS:

Jag har sett bilder på manliga secret box och det var jätte snyggt! Letar du på google borde du kunna hitta bilder, såg det själv på någon fotografs hemsida men har nu glömt vilken det var tyvärr :)

Lycka till!

• wiicky
    JustMeAndMyLove skrev 2009-07-06 13:06:02 följande:
    Oj, het tråd.Tänkte bara svara TS:Jag har sett bilder på manliga secret box och det var jätte snyggt! Letar du på google borde du kunna hitta bilder, såg det själv på någon fotografs hemsida men har nu glömt vilken det var tyvärr :)Lycka till!
    Åh, jag har letat mig fördärvad. Synd att du inte kommer ihåg.
  • December 2009

Mmm.. bilder i svart vitt där man ser lite lätt pofil, magen, snygga vita boxers och hans goa rumpa *ringer hem karln omgående av bara tanken*

• Miss Biii

hahahahaa!!! ja det vore nått o få sånna bilder att kunna ta fram när man vill...*mums*

December 2009 skrev 2009-07-06 13:18:23 följande:

Mmm.. bilder i svart vitt där man ser lite lätt pofil, magen, snygga vita boxers och hans goa rumpa *ringer hem karln omgående av bara tanken*
  • delirious

tycker absolut att män kan göra en secret box fotografering :) skulle gärna vilja ha en av min m2b...vet dock inte om han skulle tordas göra en...

• wiicky

December 2009 skrev 2009-07-06 13:18:23 följande:

Precis vad jag hade in mind...
  • lillalyckan

det där med kvinnligt och manligt...
    Är det ingen som helt enkelt tycker att kvinnokroppen är estetiskt vackrare än en manskropp? Och därför lämpar sig bättre till en sån fotografering då... Det är en sån grej jag har hört många tycka...

• December 2009
    lillalyckan skrev 2009-07-06 13:42:53 följande:
    det där med kvinnligt och manligt...Är det ingen som helt enkelt tycker att kvinnokroppen är estetiskt vackrare än en manskropp? Och därför lämpar sig bättre till en sån fotografering då... Det är en sån grej jag har hört många tycka...
    Mäns bröstkorg, magrutor, rumpa och lår kan vara lika estetiskt fina *målade av folk förut* föredrog män kvinnorna var faktiskt mer lika än män
  • lillalyckan

December 2009 skrev 2009-07-06 13:49:17 följande:
    Mäns bröstkorg, magrutor, rumpa och lår kan vara lika estetiskt fina *målade av folk förut* föredrog män kvinnorna var faktiskt mer lika än män

Men hur många män ser ut så? Hahaha

• wiicky
    lillalyckan skrev 2009-07-06 14:03:03 följande:
    Men hur många män ser ut så? Hahaha
    Inte min, han har en magruta, men det älskar jag över allt annat och skulle gärna ha på bild att hitta på en dag som denna. Är gräsänka 1,5 månad. Hälften kvar nu.
Svar på tråden Manlig Secret Box