• Mrs Baom

1/8 -2009!!

Vi som gifter oss den 1/8, inte ens en månad kvar brudar!! Vår gamla tråd funkar inte längre och det var evigheter sedan jag var inne på datorn. Men nu är jag tillbaka, någon som vill följas åt de sista veckorna av planering, möhippor, svensexor och nervosuitet:)??

• Svar på tråden 1/8 -2009!!
  • SommarNoll9
    SaraPayam skrev 2009-07-22 06:08:34 följande:
    Hahaha ja man kan ju faktiskt ta hjälp av han med I min släkt så finns ju traditionen att när bruden går på toaletten, så får alla singeltjejer passa på å pussa på brudgummen, så det kanske är säkrast å ta med honom på toaletten
    Haha, ja precis! Vi har samma tradition både i släkten och bland vännerna Men tar man med honom på toan så får man ju behålla honom för sig själv

Vita Rosen: Så skönt!

Igårkväll var vi på systembolaget och pratade med en jättegullig tjej som hjälpte oss med vin, öl, avec och skumpa till bröllopet. Skumpan var vi dock osäker på så vi köpte med oss en flaska hem och provade igår kväll Nu är allt bestämt förutom exakt mängd, men vi köper mycket så lämnar vi tillbaka det som blir över. Det bästa var att vi lägger in beställningen och så plockar de ihop det vi ska ha så får vi hämta det nästa fredag så slipper vi förvara det någonstans, perfekt!
  • Cattis77
    SaraPayam skrev 2009-07-22 06:08:34 följande:
    Hahaha ja man kan ju faktiskt ta hjälp av han med I min släkt så finns ju traditionen att när bruden går på toaletten, så får alla singeltjejer passa på å pussa på brudgummen, så det kanske är säkrast å ta med honom på toaletten
    Jag känner igen den traditionen...
  • Cattis77

Vita Rosen skrev 2009-07-22 06:52:42 följande:

Vita Rosen skrev 2009-07-21 11:45:26 följande:
    Det har löst sig.Vi har tillfrågat en kusin som tackade ja direkt! kumpen i magen är nu borta!
    Va skönt...slipper man oroa sig för det!!
  • Hawaiiii

Nu händer det grejer.... igår var jag först på spa, sedan hämtade jag klänningen. Underbart! Samtidigt var m2b och hämtade ringarna. Jag ville inte ta av den när jag väl provat den. Såå otroligt snygg den var!! Gud var kul det ska bli att alltid gå omkring med den där diamanten :DDD

Idag blir det provsminkning och provuppsättning!

• Annecarin
    Cattis77 skrev 2009-07-22 09:37:37 följande:
    Jag känner igen den traditionen...
    På dom bröllop jag har varit på har alla tjejer resp killar pussat brudgummen resp bruden. Detta var något helt nytt för mig, första gången det hände!
  • Cattis77
    Annecarin skrev 2009-07-22 10:34:57 följande:
    På dom bröllop jag har varit på har alla tjejer resp killar pussat brudgummen resp bruden. Detta var något helt nytt för mig, första gången det hände!
    Jag har varit med om det innan...kul grej faktiskt!!
  • Cattis77

Under kvällens lopp på vår bröllopsdag... När ska ni dansa valsen??

• EhjärtarE

Tiden går så sjukt fort! Nu är det bara 1,5 vecka kvar! Nyss var det ju 3,5? Jag har lagt upp lite bilder i mitt galleri på saker vi har gjort. Av någon anledning fungerar det inte att lägga upp framsidan på gästboken tyvärr... Annars känns det ganska lugnt här.

• Cattis77
    EhjärtarE skrev 2009-07-22 12:08:04 följande:
    Tiden går så sjukt fort! Nu är det bara 1,5 vecka kvar! Nyss var det ju 3,5? Jag har lagt upp lite bilder i mitt galleri på saker vi har gjort. Av någon anledning fungerar det inte att lägga upp framsidan på gästboken tyvärr... Annars känns det ganska lugnt här.
    Fina vigselprogram, placeringskort du har gjort! Smart ide med presenten me... Ska ni ge den under kvällen eller??

Nu ska jag åka o lämna in ringarna för putsning och en träffa med kantorn men kommer in senare igen!!
  • EhjärtarE

Ja, det har vi tänkt, typ i slutet av kvällen tror jag.

Svar på tråden 1/8 -2009!!