Åhh jag hade en jättebra dag igår!
Det började med att tre stycken mötte mig på det stället jag skulle infinna mig. Där fick jag gråta en skvätt då jag absolut inte trodde att min bästa kompis kunda komma för hon sommarjobbar och har svårt att få ledigt.
Så fick jag sätta på mig en "vigselring" en paljettsjal och en tiara.
Så var det dags för champangefrukost med baguette, ostar, jordgubbar, melon mm. Hur trevligt som helst, och vi hade tur med vädret också så vi satt ute och åt detta. Under tiden fick jag ett papper med ögon som jag skulle lista ut vilkas ögon det var, både folk jag kände och kändisar. Mycket klurigt var det.
Sen gick vi vidare mot tågstationen så jag missstänkte att vi skulle åka till Stockholm (bor i Uppsala)och visst skulle vi det, och dom hade köpt 1:a klassbiljetter så lite lyx blev det. På tåget skulle jag rita ett porträtt av min sambo med endast en röd/blå penna, han blev inte så snygg som han är på riktigt tyvärr.
Väl i Stockholm så började vi med att äta Ben & Jerryskulglass, mycket gott!
Sen gick vi på sminkkurs på MuS så jag fick var modell först och sen fick vi sminka oss själva. Det var väldigt lärorikt och kul!
Efter kursen så åkte vi hem till en av tjejerna där dom hade gjort iordning massa god mat som var väldigt uppskattad. Nu fick jag även svara på massa frågor om min sambo så jag hoppas att jag har svarat rätt på dom :P
Sen var det dags att gå ut igen, den här gången var det dags för Bröllopskampen. En femkamp som tjejerna hade hittat på, så det var strumpebandsskjutning, bukettkastning, ringkastning, chockladätning och charader. Som tur var så vann mitt lag som bestod av mig och mina 2 tärnor.
Efter Bröllopskampen så gick vi tillbaka och så skulle vi käka efterrätt som bestod av en tårta som jag fick fria händer att garnera och dekorera.
Sen satt vi och tog det lugnt tills min underbara sambo kom och hämtade oss som skulle tillbaka till Uppsala igen.