• SagansMamma

Någon som känt på sig när det varit möhippe-dags?

Jag har såå på känn att det smäller på fredag...
    Jag föreslog något för min sambo och han tappade liksom orden lite och sen var en vän här och vi pratade smått om att jag jobbar och att vi ska åka till landet och både min sambo och vän ba jaha.. mm.. joho.. Så det känns som det skulle kunna hända på fredag.. En annan jag pratat med på msn skulle absolut på någonting med jobbet på fredag, medan familjen ska till landet.. OCH inte nog med det, jag ska egentligen jobba på lördag men kollade mitt schema på internet nu, som hålls ganska uppdaterat med jämna mellanrum och min tid på lördagen är BORTTAGEN... :) HM!

• Svar på tråden Någon som känt på sig när det varit möhippe-dags?
  • 20090725

gubben fatta ingenting heller, å han va inne å ducha när de kom, så när han öppnar bardumsdörren står det 9galna killar å skriker... hehe, han fattade nada...

fick ett dags schema över vad dem skall göra, så nu e dem påväg till en skivstudio där han skall spela in 3 låtar...hehe..an kan INTE sjunga

curly sue - takida
    helt galen i dig - thomas ledin
    holy diver - dio

sen bär det av till gökboet för 5 kamp och bastu, med alla gubbar, sen skall dem till en restaurang här i göteborg för att äta middag, å dricka massa öl...(en öl bar) där de BARA har öl...

så nu skall jag å ahns barn åka ut till min mamma i sommarstugan å hällsa på

• lindab87

jag hade min möhippa förra lördagen och jag kände på mig att det va något på gång och det va det kidnappad vart man och fick göra massa med "roliga" saker och umgås en hel dag med dom jag tycker om allra mest värdens bästa dag :D

• WillesMama

Min syrra (och brudtärna) skickade ett mess till mig i dag o frågade om jag var ledig den 17 18 juli.. för att det kunde vara bra att veta;P Hehe där fick jag en hint! =) Hoppas på skoj.

• Milla84

Åhh jag hade en jättebra dag igår!
    Det började med att tre stycken mötte mig på det stället jag skulle infinna mig. Där fick jag gråta en skvätt då jag absolut inte trodde att min bästa kompis kunda komma för hon sommarjobbar och har svårt att få ledigt.
    Så fick jag sätta på mig en "vigselring" en paljettsjal och en tiara.
    Så var det dags för champangefrukost med baguette, ostar, jordgubbar, melon mm. Hur trevligt som helst, och vi hade tur med vädret också så vi satt ute och åt detta. Under tiden fick jag ett papper med ögon som jag skulle lista ut vilkas ögon det var, både folk jag kände och kändisar. Mycket klurigt var det.
    Sen gick vi vidare mot tågstationen så jag missstänkte att vi skulle åka till Stockholm (bor i Uppsala)och visst skulle vi det, och dom hade köpt 1:a klassbiljetter så lite lyx blev det. På tåget skulle jag rita ett porträtt av min sambo med endast en röd/blå penna, han blev inte så snygg som han är på riktigt tyvärr.
    Väl i Stockholm så började vi med att äta Ben & Jerryskulglass, mycket gott!
    Sen gick vi på sminkkurs på MuS så jag fick var modell först och sen fick vi sminka oss själva. Det var väldigt lärorikt och kul!
    Efter kursen så åkte vi hem till en av tjejerna där dom hade gjort iordning massa god mat som var väldigt uppskattad. Nu fick jag även svara på massa frågor om min sambo så jag hoppas att jag har svarat rätt på dom :P
    Sen var det dags att gå ut igen, den här gången var det dags för Bröllopskampen. En femkamp som tjejerna hade hittat på, så det var strumpebandsskjutning, bukettkastning, ringkastning, chockladätning och charader. Som tur var så vann mitt lag som bestod av mig och mina 2 tärnor.
    Efter Bröllopskampen så gick vi tillbaka och så skulle vi käka efterrätt som bestod av en tårta som jag fick fria händer att garnera och dekorera.
    Sen satt vi och tog det lugnt tills min underbara sambo kom och hämtade oss som skulle tillbaka till Uppsala igen.

• Lövnäs

Jag hade, som jag trodde, min möhippa igår. Började med att bästa vännerna hämtade mig hemma. Fick instruktioner att packa ner badkläder, handduk o ombyteskläder. Detta skedde under stress. Sen vart jag avsläppt mitt i stan på en trottoar där jag skulle sitta o vänta på de andra. Folk stirrade o tittade en hel del! Picknick på gräsmattan där de lyckades få mig onykter. Jag skulle skåla med 26 sällskap. Lyckades! Sen bar det av på en promenad. Efter halva promenaden åkte ögonbindel på o mer alkohol i kroppen. Sen bowling, o så skulle jag gå på stan o försöka samla ihop lite pengar. Efter det gick vi hem till tärnan o där var det "dildo"party. Jag skrattade mest hela tiden. Efter partyt gick vi till Harrys o mötte upp grabbgänget o käkade o dansade. Sen fick vi skjuts hem av min pappa.

Bästa dagen jag någonsin varit med. Kunde inte vara bättre!

• MimmiMama

Har nyss kommit hem från min möhippa en galet rolig helg som är oförglömlig hamnade på Ålandsfärjan

• MimmiMama

jo det var så att mina kompisar ordnat att möhippan skulle följas av ett kamerateam :-0 tydligen spelas det in flera avsnitt till serien Färjan just nu
    Det var typ 5 möhippor och tre svensexor som var med på resan.
    Jag vet inte om jag får fly landet när serien sänds

• idapluppp

Nää lägg av va kul!! Vilken grejj! Antar att du inte får berätta mer än så. får snällt sitta å vänta på att d börjar sända!! Räkna me att ja sitter bänkad framför TV:n

• MimmiMama

jag kommer också sitta men med skämskudde i knät *asg*

Svar på tråden Någon som känt på sig när det varit möhippe-dags?