• SagansMamma

Någon som känt på sig när det varit möhippe-dags?

Jag har såå på känn att det smäller på fredag...
    Jag föreslog något för min sambo och han tappade liksom orden lite och sen var en vän här och vi pratade smått om att jag jobbar och att vi ska åka till landet och både min sambo och vän ba jaha.. mm.. joho.. Så det känns som det skulle kunna hända på fredag.. En annan jag pratat med på msn skulle absolut på någonting med jobbet på fredag, medan familjen ska till landet.. OCH inte nog med det, jag ska egentligen jobba på lördag men kollade mitt schema på internet nu, som hålls ganska uppdaterat med jämna mellanrum och min tid på lördagen är BORTTAGEN... :) HM!

• Svar på tråden Någon som känt på sig när det varit möhippe-dags?
  • Milla84

Jag har en känsla av att det blir nästa lördag för min del. Det är den enda helgen jag inte är uppbokad och så pågår det masa fuffens.

• W2B Blom

Milla84 skrev 2009-07-01 21:43:39 följande:
    Jag har en känsla av att det blir nästa lördag för min del. Det är den enda helgen jag inte är uppbokad och så pågår det masa fuffens.

Jag misstänker också att jag kommer få min möhippa den 11/7... börjar ana lite ugglor i mossen då mina kompisar börjar bete sig lite underligt... *hihi* Vi vet iaf att svensexan ska ske då, så jag är nästan säker att det blir den 11:e då det är enda helgen som vi ej har bokat in något! *spännande*

♥ Bästa skönhetsmedel är lycka! ♥
  • Milla84

Visst är det spännande att egentligen inte veta. Bara ana att det pågår massa planering som man inte har en aning om.

• SagansMamma

Ibland ska man lita på sin magkänsla.. Imorgon smäller det..

Klockan 9 ska jag söka upp någon Malin på vår ICA affär här hemma, elegant klädd (ge mig bra tips???) och med blommor i håret. Ska även ha gummistövlar, oömma kläder och babyolja med packat...

• Heloise

Nu får jag revidera möhippe datumet en tärna försa sig lite
    mitt nya bet ligger på den 18 juli

• MimmiMama
    SagansMamma skrev 2009-07-02 22:07:33 följande:
    Ibland ska man lita på sin magkänsla.. Imorgon smäller det.. Klockan 9 ska jag söka upp någon Malin på vår ICA affär här hemma, elegant klädd (ge mig bra tips???) och med blommor i håret. Ska även ha gummistövlar, oömma kläder och babyolja med packat...
    Gud va roligt! Själv har jag haft en väska packad en vecka och inget har hänt än! Fick en nyckel med posten denna vecka men jag tror det händer i helgen
  • SagansMamma

MimmiMama skrev 2009-07-02 22:11:10 följande:

Gud va roligt! Själv har jag haft en väska packad en vecka och inget har hänt än! Fick en nyckel med posten denna vecka men jag tror det händer i helgen
    Haha, men va? Ush så jobbigt Du fick order men inget datum? Jag hade dött av nyfikenhet.. Känner mig dock sjukt orolig - ALLA jobbar ju imorgon.
  • MimmiMama

Idag ringde min chef och frågade om jag var hemma i em ?!?!
    Han skulle komma förbi med ett papper om en kurs jag ska gå direkt efter semestern men jag har fått det i brevlådan redan
    Han har aldrig varit förbi hemma hos mig förut och han är lätt att få med på dumheter och skojiga saker.
    Antingen är det mina kompisar som skojar med mig eller så är det idag den blir av

• Lajsan

Kul att läsa om alla vi gifte oss 16/8 förra året, jag fick min hippa 14/6. Det var planerat att svägerskan och tärnan skulle komma kl 12 den dagen för att vi skulle pyssla med allt i pappersväg. Jag hade mina aningar och frågade min man kvällen innan om det inte möjligtvis var en hippa på gång, han sa "nej så taskiga är dom inte, ni måste ju pyssla" sen la jag den tanken åt sidan och går upp ca 9 lördag morgon och börjar städa badrummet innan jag ska hoppa i dushen, 9:15 ringer svägerskan och säger att det kört ihop sej lite att hon kommer tidigare, okeeeej säger jag, när då? Typ nu säger hon då och så ringer det på dörren, jag går och öppnar i nattlinne och där står svägerskan och tärnan utanför och skrattar, fatta först inte vad som var på gång eftersom det bara var dom 2 som skulle komma från början men sen tog dom kort och gav mej instruktioner. Men kul var det!

• Milla84

Ahhh, imorgon är det dags! Jag var helt säker på att det skulle bli nästa helg, men nu kom det ett mail att jag ska infinna mig på stan imorgon 10.30.
    Shit vad nervös jag är nu!!

Svar på tråden Någon som känt på sig när det varit möhippe-dags?