• SagansMamma

Någon som känt på sig när det varit möhippe-dags?

Jag har såå på känn att det smäller på fredag...
    Jag föreslog något för min sambo och han tappade liksom orden lite och sen var en vän här och vi pratade smått om att jag jobbar och att vi ska åka till landet och både min sambo och vän ba jaha.. mm.. joho.. Så det känns som det skulle kunna hända på fredag.. En annan jag pratat med på msn skulle absolut på någonting med jobbet på fredag, medan familjen ska till landet.. OCH inte nog med det, jag ska egentligen jobba på lördag men kollade mitt schema på internet nu, som hålls ganska uppdaterat med jämna mellanrum och min tid på lördagen är BORTTAGEN... :) HM!

• Svar på tråden Någon som känt på sig när det varit möhippe-dags?
  • Lajsan
    Milla84 skrev 2009-07-03 21:53:35 följande:
    Ahhh, imorgon är det dags! Jag var helt säker på att det skulle bli nästa helg, men nu kom det ett mail att jag ska infinna mig på stan imorgon 10.30.Shit vad nervös jag är nu!!
    Åh va kul, tänk bara att det är något roligt som dina vänner ska göra för dej!
  • Milla84

Jag hoppas just nu att jag har snälla vänner :P

• Sommarpar

skulle lätt göra om min möhippa varje helg, såå roligt. blev som sagt hippad förra lördagen och har fortfarande träningsvärk och båmärken.. :0)

så för er som har eran hippa kvar, njut!!!! för det är en dag i livet..

• MimmiMama
    MimmiMama skrev 2009-07-03 10:26:20 följande:
    Idag ringde min chef och frågade om jag var hemma i em ?!?!Han skulle komma förbi med ett papper om en kurs jag ska gå direkt efter semestern men jag har fått det i brevlådan redan Han har aldrig varit förbi hemma hos mig förut och han är lätt att få med på dumheter och skojiga saker.Antingen är det mina kompisar som skojar med mig eller så är det idag den blir av
    fick ett brev av min chef med ännu en nyckel och ett brev
    ska infinna mig på en plats i morgon bitti kl 07.15
    Gissa vem som inte sover så bra inatt?
  • Milla84

MimmiMama: Oj, jag ska inte vara ute förens 10.30 jag. Hoppas du får en underbar dag!

• SessanPrinsen

Jag har redan varit på min möhippa, jag kände på mig det mer eller mindre på att det var nåt på gång.

Läs gärna om det på min blogg sessan82.blogg.se, under kategori "bröllop..."

• MimmiMama
    Milla84 skrev 2009-07-03 22:43:53 följande:
    MimmiMama: Oj, jag ska inte vara ute förens 10.30 jag. Hoppas du får en underbar dag!
    Hoppas du också får en rolig dag! Vi får berätta för varandra sen
  • Vita Rosen

känns i magen att min blir imorrn... vi får se????

• 20090725

imorgon e det dax för min blivande, å han anar INGENTING!!!

har dock fått involvera hans älsta dotter på 12 år för väckning av mig, då jag skall gå ner å öppna porten kl 9 för alla gubbarna... fast jag tror att han kommer vakna före mig, då han ligger å snarkar i soffan nu, efter att ha jobbat sista dagen innan semestern...

han tror att han skall få åka till stranden för första gången iår.... men där har han allt fel...

• pearlgirl

Idag kidnappade de min blivande och han hade ingen aning!

Jag hade öppnat altandörren så de kunde komma in, så det kom inklampandes 10 killar i vardagsrummet och mannen fattar ingenting, hihi.

Men möhippa har jag ingen aning om när det blir....det är ju sju helger kvar tills vi gifter oss så det kan hända närsom

Svar på tråden Någon som känt på sig när det varit möhippe-dags?