• SagansMamma

Någon som känt på sig när det varit möhippe-dags?

Jag har såå på känn att det smäller på fredag...
    Jag föreslog något för min sambo och han tappade liksom orden lite och sen var en vän här och vi pratade smått om att jag jobbar och att vi ska åka till landet och både min sambo och vän ba jaha.. mm.. joho.. Så det känns som det skulle kunna hända på fredag.. En annan jag pratat med på msn skulle absolut på någonting med jobbet på fredag, medan familjen ska till landet.. OCH inte nog med det, jag ska egentligen jobba på lördag men kollade mitt schema på internet nu, som hålls ganska uppdaterat med jämna mellanrum och min tid på lördagen är BORTTAGEN... :) HM!

• Svar på tråden Någon som känt på sig när det varit möhippe-dags?
  • T3ZZ

Jag tror att min börjar närma sig. Det är den ända helgen jag är ledig innan bröllopet :D. Men vem vet? hihi

• Lövnäs

Jag är 99% säker att min hippa blir på lördag. Vet att min m2b kommer att få sin svensexa då iaf. O jag är övertygad om att de fixat något ihop för oss bägge. M2b har ingen susning om detta. Han VET att han inte kommer få någon säger han... Ska bli så roligt!

• Vid havet

Jag kan säga att jag hade INGEN aning (blev hippad i lördags). Jag skulle varit i skärgården med familjen + min svågers familj. Min svägerska och jag hade planerat sååå fint. Fast vi skulle ju inte alls dit, det visste hon ju...
    Min bästa väninna skulle hälsa på sin morfar i Linköping som fyllt 95. Också inte sant och jag gick på allt!
    Fast jag tycker det är roligare så - älskade alla överraskningarna

• bröllopsblomma

Jag ville verkligen inte veta när min möhippa skulle bli av men trodde att någon skulle avslöja det på något sätt. Blev dock totallurad när jag blev bjuden på barnkalas i lördags men istället blev jag hippad. Hur kul och bra som helst. Jag hade verkligen en toppendag! Så försök inte lista ut när den är utan ta det som det kommer.

• Bison77

Jag var helt övertygad om att det skulle ske den 11 juli, samma dag som det är svensexa för min blivande. Möjligtvis helgen efter. Så jag blev verkligen förvånad när tjejerna dök upp i lördags. Det blev en fantastiskt rolig dag!

• Sommarpar

jag blev hippad i lördags och var nästan helt säker på att det skulle bli då eftersom vi ska på bröllop nu på lördag och lördagen efter så gifter vi oss. men eftersom alla har en vecka semester innan vi gifter oss så kunde de ju ha plockat mig på en vardag oxå...

trots att jag istort sätt visste att de skulle komma och min kille skulle iväg o köpa frukost, jag fick absolut inte följa med. efter 45 min ringde det på dörren och jag fattade inte vad han hade gjort (affären ligger 3min ifrån där vi bor) och när jag öppnade stod alla där...

i efterhand så borde jag verkligen ha fattat men jag trodde inte att någon skulle orka gå upp så tidigt utan jag va helt säker på att dom skulle komma kl. 11....

• rosarosen1

jag vet inte varför..men jag tror det händer på lördag...det var en kompis som ställde massa knepiga frågor..och ja jag vet inte, känsla bara..vi får se

• SagansMamma

Roligt att läsa om alla.. :)

Jag hade verkligen hoppats på att jag inte skulle ha en aning eller någonting.. MEN folket i min omgivning har inte tänkt till på vad dom ska säga när det väl kommit på tal tror jag.. Dom är SÄÄMST på hålla masken.. :)

• Heloise

Jag var säker på att jag skulle bli hippad förra fredagen men tji fick jag. Jag jobbar varje helg fram tills bröllopet(25/7) så det spelar ingen roll. MEN min blivande svägerska ringde och bjöd mig på tjejmiddag nu på lördag så då kan jag utesluta den helgen. Och nope tror inte att det är nått hon säger, för hon är inte så pass klyftig m2b har spenderat flera dagar efter det samtalet med att försöka övertyga mig att det mkt väl kan vara då. Mitt bet är 11/7. Men det kan ju bli 18/7 oxå, fast det känns som om de vet att ajg kommer ha mkt att göra den helgen.

• 20090725

jag tror min kommer på fredag nästa vecka,

jag blev tillfrågad av en tjej jag träffat här på bt om jag vill ehjälpa henne på hennes bröllop den 11, så jag va ju tvungen å fråga gubben om jag kude då, å då blev han lite frågvis, först ville han inte svara, sen fråga han vilken tid jag skulle va där på dagen! sen efter någon timma frågade han hur mycket alkohol som brukar vara inblandat när min syster håller i fester å sådant! sen frågade han om jag brukar blir bakis om jag dricker alkohol en hel dag.... (dricker väldigt sällan alkohol, bara något glas vin ibland, men aldrig så jag blir jätte full)! vart e det någonstans? behöver du köra bil dit...

å när jag hade svarat på alal dessa frågor efter typ 5 timmar, så sa han,
    Jo, men då kan du ju tacka ja!

men man vet ju aldrig! han får sin på lördag å anar INGENTING, han tror att toastmastern sakll åka till järpen redan på lördag, fast dem inte åker förrens på måndag.. han tror att han kommer få den på torsdagen innan bröllopet...hehe... men inte då!!

Svar på tråden Någon som känt på sig när det varit möhippe-dags?