• BrideToBeSpring

Byta Spotify listor med varandra!!!

Hej alla glada Spotify-användare!

Vi har en DJ till festen men vi ska ha en BBQ hemma i vår trädgård kvällen innan och tänkte då köra SPOTIFY!

Det finns ju en funktion i Spotify att skicka en länk till en skapad låtlista och dela med andra - jag tänkte att vi kanske kunde vara några stycken och hjälpas åt att skapa den ultimata låtlistan eller låtlistorna. Vi tänkte ha lite somrigt i början, sen lite lounge och sen party!

nån som vill vara med...?

/bride-to-be-augusti (inte spring, måste ändra :)!

• Svar på tråden Byta Spotify listor med varandra!!!
  • Bridemma

Superbra låtlista! Jag ska försöka få klart min också....

• BrideToBeSpring

kul att ni gillade den! den kommer att lyssnas på och justeras! kom med ideer!

i keep you posted!

.., undrar om man kan ställa in att låtarna går över lite smidigare, typ 5 sek i slutet fadar den till nästa...hm, måste kolla det, hade gjort skillnad för känslan!

• NewLife
    BrideToBeSpring skrev 2009-06-26 11:14:20 följande:
    kul att ni gillade den! den kommer att lyssnas på och justeras! kom med ideer!i keep you posted!.., undrar om man kan ställa in att låtarna går över lite smidigare, typ 5 sek i slutet fadar den till nästa...hm, måste kolla det, hade gjort skillnad för känslan!
    Hittar du en sån funktion så får du dela med dig :)
  • Tehya

Kanonbra idé! Jag undrar om det går att lägga till/ta bort låtar utan att det påverkar er lista? Vill ju inte att ni ska bli överraskade om låtar tillkommit eller försvunnit.

• thildamy

du kan ju skapa en egen lista och " save to....." den listan ta låt för låt ...
    sitter just nu och försöker göra en hip lista och en lugn lista tänkte köra bakgrunds musik till middagen hur gör ni med erat....
    ni kör från datorn det förstår jag ju
    men kör ni extra högtalre eller ?
    har nyköpt ett samsung hemmabio system.. kan man köra det så tror ni?

• thildamy

jag kom på igår...
    Spotify finkar ju inte utan internet!!!!

PANIK

hur gör ni ?

• flopsy32

Hur blir man invited och får Spotify gratis??? *okunnig*

• NewLife
    thildamy skrev 2009-08-06 18:06:16 följande:
    jag kom på igår...Spotify finkar ju inte utan internet!!!!PANIKhur gör ni ?
    vi hade mobilt bredband, funka jättebra!
Svar på tråden Byta Spotify listor med varandra!!!