• BrideToBeSpring

Byta Spotify listor med varandra!!!

Hej alla glada Spotify-användare!

Vi har en DJ till festen men vi ska ha en BBQ hemma i vår trädgård kvällen innan och tänkte då köra SPOTIFY!

Det finns ju en funktion i Spotify att skicka en länk till en skapad låtlista och dela med andra - jag tänkte att vi kanske kunde vara några stycken och hjälpas åt att skapa den ultimata låtlistan eller låtlistorna. Vi tänkte ha lite somrigt i början, sen lite lounge och sen party!

nån som vill vara med...?

/bride-to-be-augusti (inte spring, måste ändra :)!

• Svar på tråden Byta Spotify listor med varandra!!!
  • MimmiMama

några uggla låtar typ varning på stan måste vara med då min make gillar honom
    jag gillar schlager så plocka med några dansvänliga sådana
    sen har vi flera som gillar creedence (stavas det så?) och låtar som t ex living next door to alice Smokie är väl det
    lite gamla Madonnaklassiker och 80tal för övrigt funkar på våra kompisar. Sen lite Kisslåtar men även Freestyle
    Septembers låtar och även lite topplistelåtar som spelas mycket på radion nu.
    Kanske jag kommer på flera sen

• BrideToBeSpring

mimmi-mama - kul! I fix.
    December 2009- nu funkade det fint..

• Mrs Opp
    Clea skrev 2009-06-25 12:52:03 följande:
    Om man vill gå med i Spotify. Hur stor chans e det att man blir invited? Eller e det lika bra o betala?
    Sedan är det ju så att så länge du inte betalar så kommer det att komma reklamsnuttar lite då och då. Kanske mindre roligt under bröllopsfesten. Så det är nog värt att betala ändå.
  • Clea

Ok, tack för svar blir snart en betalande Spotifyare. =)

• MimmiMama
    BrideToBeSpring skrev 2009-06-25 22:24:29 följande:
    här kommer kvällens jobb..., kommer säkert att justera den 100 gånger..., kom gärna med förslag till förbättring!open.spotify.com/user/spotifylotta/playlist/4...
    Åh den är toppen!!!
    Du fick med några av mina favvolåtar som jag glömde nämna!!
    Tack!!!
Svar på tråden Byta Spotify listor med varandra!!!