• BrideToBeSpring

Byta Spotify listor med varandra!!!

Hej alla glada Spotify-användare!

Vi har en DJ till festen men vi ska ha en BBQ hemma i vår trädgård kvällen innan och tänkte då köra SPOTIFY!

Det finns ju en funktion i Spotify att skicka en länk till en skapad låtlista och dela med andra - jag tänkte att vi kanske kunde vara några stycken och hjälpas åt att skapa den ultimata låtlistan eller låtlistorna. Vi tänkte ha lite somrigt i början, sen lite lounge och sen party!

nån som vill vara med...?

/bride-to-be-augusti (inte spring, måste ändra :)!

• Svar på tråden Byta Spotify listor med varandra!!!
  • December 2009
    MimmiMama skrev 2009-06-25 11:58:00 följande:
    Någon som har en lista på "dansgolvsfyllare"?Sådana som alla vill dansa till oavsett åldertyp "Hooked on a feeling"
    håller på att spara schlagerdängor Tips!
  • MimmiMama

åh jag är schalgerfreak!
    det finns några klassiker som inte får missas!
    ABC
    Dansa i neon
    Tusen och en natt /Take me to your heaven
    Främling
    Diggiloo diggiley
    Värsta schlagern
    det finns flera!

• Clea

Om man vill gå med i Spotify. Hur stor chans e det att man blir invited? Eller e det lika bra o betala?

• Tojk

Känner du ingen så kasta ut en fråga på något forum
    Kan ju få vara trevligt först att prova på tjänsten innan man köper själv

Clea skrev 2009-06-25 12:52:03 följande:
    Om man vill gå med i Spotify. Hur stor chans e det att man blir invited? Eller e det lika bra o betala?
  • December 2009

Så hur länkar man sin lista?

• BrideToBeSpring

vänsterklicka på spellistan och "copy SPOTIFY URL".... jag ska sitta i bilen i fem h ikväll, kan försöka sätta ihop en "partylista", kom gärna med förslag!

• December 2009

spotify:user:p%c3%a5ni:playlist:3FdbqPOuqaFOO49LVOqZds

typ så?

• MimmiMama
    BrideToBeSpring skrev 2009-06-25 13:18:54 följande:
    sätta ihop en "partylista", kom gärna med förslag!
    Åh jag skulle vilja ha en sådan! Det skulle spara mig timmar av tid som jag inte har!
    Det jag söker är en låtlista som är varvad mellan lite rockigare, lite popklassiker, schlagers men även några nya bra danslåtar och då menar jag inte "styrdanslåtar"
    Vi har blandade åldrar på vår fest och det vore kul om det inte bara blev en typ av musik så att några sitter hela tiden.
    Om det varvas så behöver man bara "stå ut" 1-2 låtar så kommer det snart en bra låt igen. Fattar någon vad jag menar?
    Lät snurrigt kanske...
  • BrideToBeSpring

december 2009 - testa att kopiera in "COPY HTML" istället...!

• BrideToBeSpring

mimmi-mamma - fattar ungefär, kom gärna med låtförslag så plockar jag ihop!

Svar på tråden Byta Spotify listor med varandra!!!