Gabbi
hörde att dom spärrade någon galning från norra fäladen från facebook. Kan det ha varit du
hehe
Har inte hunnit ringa sjukgymnasten ännu, har haft möten, besök eller ärenden att ränna vareviga dag. Men jag SKA. Jag lovar. Vill ju hemskt gärna slippa den här skiten!
Jag är så jä..la upptagen om dagarna att det är helt otroligt!
Med vad kan man ju undra, när jag är arbetslös
Jo hörni, med att TRÄFFA ALLA MINA VÄNNER, speciellt de där gamla goa vännerna o bekanta som man ej träffat på evigheter för att man jobbat jämt och fått skitdåligt samvete om man inte tillbringat varje ledig minut med barn och familj.
Så nu fikas det, varenda jä..la dag hittills. Idag har jag råkat dubbelboka mig så att tre kollegor OCH en väninna dök upp, fast på olika tider, haha.
På kvällarna plöjer jag igenom platsbanken, söker de få jobb som finns för mig, kollar alla länkar som finns där jobb läggs ut och inser att JAG MÅSTE TA KÖRKORTET, för det lilla som finns för mig, inom mitt gebit, UTAN körkort är typ ingenting!
Så det är vad jag ska ägna arb.lösheten åt nu, att ta körkort!
Har fått låna pengar av min mamma till en intensivkurs, där det ingår teori, en massa prov och 30 körlektioner. Så nu jä..lar får ni se upp på gatorna, hehe.
Träffas gärna v.36, eller nångång efter det. (När är v.36 förresten, har noll koll)