• Anja 19 juli 2008

Fruar i Lund - del 4

Tidigare var vi Brudar i Lund, nu är vi Fruar i Lund

Hej allihop

Nu när alla Lundabrudar - sommar 2008 - har blivit fruar så måste vi ju ha en ny tråd.

Det har varit så underbart roligt, spännande och givande att dela varandras planering, stötta, få stöttning, idéer, åsikter och bara prata skit rent allmänt, i denna tråd. De flesta av oss har ju även träffats IRL och kommer fortsätta göra det hoppas jag.

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av allt mellan himmel och jord.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! :)

• Svar på tråden Fruar i Lund - del 4
  • Flamora

Eleverna börjar på onsdag hos oss, men vi lärare har inte turen att vara lediga så länge. Börjar jobba imorgon, suck!

Men tack för att du tänkte på mig Gabby!

• Fröken Planera

Men Flamora då!!! Det där får du ta upp med facket!!!!!!! Jag som alltid trott att det bara var en myt att lärarna började innan eleverna.

Ska vi bestämma måndag 17/8 kl 12.00 på det italienska snett mitt emot domkyrkan? Vilka kommer?

• Embo81

Blir jättebra Gabby, jag och Axel kommer!

• Anja 19 juli 2008

Måndagen var ju den enda dagen jag inte kunde eftersom jag har barnen hemma pga planeringsdag och dessutom ska skriva in mig på arb.förm den dagen.

Gör som ni vill. Jag kan tisdag, onsdag och fredag om någon annan har lust att fika m mig.

• Anja 19 juli 2008

Gabby och Embo, ni har inte lust att ta tisdagen istället.

Kollade tillbaka en sida och såg att jag kanske inte varit övertydlig med att jag inte kunde den 17:e. Skrev bara "efter den 17:e" vilket kanske tolkats som att jag oxå kunde den 17:e

Har ni lust att ändra t den 18:e.

• Anja 19 juli 2008

Till alla som vill med och fika.

Datumet är nu ändrat till tisdag 18 augusti kl.12, samma plats

Hoppas att det är fler som kan

Var verkligen en evighet sen jag träffade många av er!

• Fröken Planera

Anne och Embo är informerade om att vi ändrat dag och det var ok med dem.
    Om det är fler som kan så ses vi där!
    kl.12.00 å det italienska.

• Anja 19 juli 2008

Ska bli jättekul att se er... Tänk jag har ju inte sett NÅGON av de tre bebisarna! Kommer bli helt kollrig!!!

• ingenjörsbruden

Jag har försökt klämma in lunchen idag med er...men funkar dåligt....
    Men kanske någon är sugen att fika igen i v36? Då har jag gått på föräldraledighet så då är det lätt att träffas mitt på dagen.

Svar på tråden Fruar i Lund - del 4