*gäsp* *gnuggar ögonen*
Skulle bara vila ögonen 5 min innan jag skulle ta hand om disken, tyckte verkligen inte att det var makens sak att behöva fixa både mat och disk IGEN. Råkade sova 1½ h, har inte hört ett ljud, disken är omhändertagen, tvätten upphängd och packning påbörjad. Och mig lät han sova, för det tyckte han jag bevhöde.
Jag förtjänar nog inte min man.
Ingis, nej detta är inte den BM vi skall ha tyvärr. Våran är sjukskriven så vi kommer inte träffa henne förrän i september. Lite tråkigt att inte få träffa rätt med en gång, men så är det. Än är det ju inte så kritiskt.
Men som sagt hade gärna fortsatt ha henne. Är så skönt med en som kan säga använd förnuftet mer än bara peka med hela handen.
Hon sa också något bra. Hur hårda kvinnor och BM är beror ofta på hur länge sedan de själv var gravida. De äldre kvinnorna har så himlans lätt för att säga att allt är så himlans lätt. "det är ju bara". Som den förra BM som föreläste om att jag knappt fick se på godis, ja men lätt att säga när hela kroppen SKRIKER efter godis!!! Eller mammas viktkommentar igår...
Undrar hur Blommis har det?
Hvidis *skickar stora kramen och en
* Förstår att det är mkt just nu och jobbig omställning. Även om det väntar något så mkt bättre runt hörnet, nämligen en lite bebis så är det ju tråkigt att behöva lägga ner något du byggt upp. men kan du inte fortsätta sedan i Sverige? Hoppas maken orkat ge mer konstruktiva kommentarer på barnrummet nu eller orkar snart.
*kram*
Något nytt vad gäller lokalen?
Ninnis, när skall du använda testet då? Vad jag vill minnas har det nu gått 2v sedan Sthl... *visslar och vickar på rumpan.
Ingis förresten, använder jag la?? Har kollat tillbaka i meddelandena men kan inte hitta något, men det förvånar mig iof inte. Ja du har ju träffat mig så du vet jag om jag låter så eller inte...