• passionsblomman

I vått och torrt och stiltje och orkan

Här fortsätter vi längta,vänta,räkna och fundera över allt som hör bebisvärlden till och under tiden tar vi hand om varandra i skratt och gråt.

Du som också vill ha barn-välkommen att hänga i det här helgalna men varmhjärtade gänget!

Du som är känslig för att läsa om kroppsvätskor, sex och sjukhus, är också välkommen, men härmed varnad.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-16 09:29
    Denna tråd utgör del 6 i vår följetong.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 09:28
    Länk till den förra tråden ifall nån vill ha...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-71/m3286162.html

• Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan
  • ingenjörsbruden

*hosthost...borstar bort lite damm...håret fullt med spindelväv...o lungorna ventileras från mögledofter*

I´m back!
    Intressant besiktning....visst inte att man kunde ha så lågt i taket så att jag var tvungen att gå dubbelböjd! Med mina 165 cm så brukar det inte var några som helst problem!
    Fast fastighetsskötaren var bara 140 lång/kort så han hade inga bekymmer!

Lanovia: Tänker så på er!!

Blommis: guuu va bra att få bort ett virus så där på datorn....tror ni man kan köra en sådan på sig själv ibland....det skulle behövas...speciellt att ta bort ngt virus!

Ninnis: Hälften vågat, hälften vunnit.....men jag är rätt så mkt räddhare när det gäller blocket....tradera osv....vet att många gör superklipp....o jag har själv sålt grejor genom Blocket o det gick superbra....men tja...man måste ju våga för att vinna! Gå på magkänslan....den brukar ju vara rätt!

Igår åt vi jordgubbar igen!! Det är så himla gott....skulle lätt kunna ha hela trädgården full med jordgubbar o rabarber!

• passionsblomman

Om jag kör en sådan på mig själv är jag rädd attdelar av min personlighet komer att frsvinna, så jag inte längre känner igen mig.
    Det vågar jag inte.

Jag har en släng av ångest just nu. ALLA mina sommarkläder är för trånga, för jag hade aldrig varit så här fet förut förra vintern OCH jag gick ner 9 kg då, så då kunde jag gott och väl komma i sommargrejorna sedan.

Nu har jag åter gått upp de där 3 kg jag promenerade bort i våras. Så, allt är för litet.
    Det känns egentligen lagom kul att åka och klä av sig alla paltorna och svälla ut över hela spat, men, nu hoppas jag det bli bra ändå, för nu hämtar strax sambon upp mig och så ska vi luncha och sedan: SPA.

Imorgon kommer jag hem igen!
  • Ninnnis

Skit i det nu, Blommis! Du har all tid i världen att promenera sedan. Nu ska du bara njuta av spa och väninna! Ska ni övernatta där förresten?

• Ninnnis

Ingis, jag ska känna efter vad magen säger...

Lanovia, har du någon åsikt om Fjällbacka Valö?

• lanovia 08

Tack, tack, ja nu är det snart BM dags.

Nej jag vet inget om Fjällbacka Valö. Men det ligger på en ö, om du inte redan fått koll på det. Precis utanför Fjällbacka, vet inte hur de har med båttransport fram o tillbaka. Menar bara att om de inte fixar transport flera gånger om dan blir man ju lätt fånge på ön.

Nej nu måste jag rusa

till alla

• ingenjörsbruden

HGahahaha nä då är det nog bäst att skippa den viruskollen om den plockar bort grejor som man vill ha kvar.....man vill ju inte att det ska stå "TILT" i pannan!

Strunt i kläderna.....sarong är en jäkla bra uppfinning!
    Du ska ju bara ha morgonrocken på ändå!
    Ha det så himla underbart o njut lite för oss osså!

Ninnis: Nå....vad säger magen...?

Lanovia: Lycka till hos BM!

• Ninnnis

Lanovia, hotellet där ute ordnar med transport fram och tillbaks, men jag vet inte hur ofta... Lycka till nu!

• Ninnnis

Sådärja! Nu lyckades jag boka två biljetter till U21-finalen BREDVID varandra på ticnet.se! Nu behöver jag inte dividera med min mage mer Hoppas nu bara att Sverige tar sig till final! Det hade väl varit nåt Blommis, att spana in "fritt fall" live

Om inte Sverige går vidare så blir det ju England som ju är mitt "andralag" (mot Italien eller Tyskland), så det blir säkert en bra match oavsett. Bra start på semestern! Glad!

Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan