• passionsblomman

I vått och torrt och stiltje och orkan

Här fortsätter vi längta,vänta,räkna och fundera över allt som hör bebisvärlden till och under tiden tar vi hand om varandra i skratt och gråt.

Du som också vill ha barn-välkommen att hänga i det här helgalna men varmhjärtade gänget!

Du som är känslig för att läsa om kroppsvätskor, sex och sjukhus, är också välkommen, men härmed varnad.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-16 09:29
    Denna tråd utgör del 6 i vår följetong.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 09:28
    Länk till den förra tråden ifall nån vill ha...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-71/m3286162.html

• Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan
  • Ninnnis

Till råga på allt blir han dessutom överfallen på hallgolvet när han kommer hem... Stackars karl, han har det inte lätt!

• Hvidbrud
    Ja han var där. Liknar inte honom att inte rycka in, men det är dumt att vara hjälte mot en galning med kniv.
    Nä, det är inte lätt att vara honom idag!

Åh, hallgolvet är i marmor, tror jag kommer flytta dit om det blir varmare! Så svaaaaalt...
  • Ninnnis

Vilken tur att han höll sig undan! Läskigt med sådana människor...

Nä, nu tror jag att jag kryper i säng. Upptäckte att jag redan har sett Beckfilmen... G'natt!

• ingenjörsbruden

Grå katt: Näää inte nervös....ännu iallafall! Har fått så stor tilltro till naturkrafterna i min kropp o alla instinkter så jag tror inte det blir några större problem.
    Man har ju minst 9 månader på sig att förbereda sig för ett barn.
    Spännande med nidisar....o ja....de förekommer inte alltid.

Hvidis: kan nästan se dig släpa ut blommis i trädgården utan kläder o dansandes patapata!

Twixiee: Grattis Grattis! Ska tassa in o kika på era foton!

Blommis: Vilken film såg ni? Glömde fråga igår! Hoppas att det känns lite bättre idag!

Ankis: Såååååååå spääännande!

Ninnis: Ajajajaja tur vi har blommis som är snabbare än blixten o plåstra om!

Daa: Vinkevink!

Känner mig duktig....nu är det baaaara GI-mat som gäller. INGET socker alls i går....så det ska nog gå bra!
    Men jag är attans nyfiken hur pass värdena hade varit om provet tagits på rätt tidpunkt....nåja...får nog ta o släppa det där!

• ingenjörsbruden

Hvidis: Guuuud vilken anledning till försening t jobbet....det var inte ens att hunden åt upp läxan.....jisses.
    Hoppas att hallomgången förbättrade hans dag avsevärt!
    Får jag osså komma o ligga på ert marmorgolv i sommar?
    Hur har det gått med boandet?

Ninnis, Hvidis: Ska vi ta en tur till IKEA i v28?

• Ninnnis

Ingis, om jag är hemma så åker jag gärna till IKEA! Börjar semestern nästa vecka och har inte riktigt koll på våra semesterplaner, men är jag hemma så följer jag självklart med!

Hvidis, gick det bra med (för ) maken igår?

Det är så varmt ute och på kontoret och jag vill bara var ute och ligga på stranden! Snart...

• ingenjörsbruden
    Ninnnis skrev 2009-06-23 09:13:14 följande:
    Ingis, om jag är hemma så åker jag gärna till IKEA! Börjar semestern nästa vecka och har inte riktigt koll på våra semesterplaner, men är jag hemma så följer jag självklart med! Hvidis, gick det bra med (för ) maken igår? Det är så varmt ute och på kontoret och jag vill bara var ute och ligga på stranden! Snart...
    Han kom iallafall.... Höhöhöhöhö

Låter bra! Skönt att ta semestern lite som det kommer.....
    Hittade en spännande broshyr m äventyrssporter....MBT downhill, klippklättring, havskajak....maken blev döööölycklig! Han är väldigt sugen att prova downhill...så jag får väl ha picknick för mig själv!
  • passionsblomman

Godmorgon!
    Jag sov jättelänge!

Nu verkar "äntligen"indianerna få lite fart här, men det är då verkligen inte det röda jag är van vid utan mörk äcklig färg.
    Och jättetypiskt eftersom jag ska på PSA imorgon-min väninna har BJUDIT mig på det!
    Så det hade ju känts aningen fräschare utan indianer, men jag får väl åka ändå.

Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan