Lång historia! Efter alla dessa resor och mitt enorma intresse för Maldiverna så har jag fått en del kontakter. Det lönar sig att vara snäll också
Ja, vi har varit på Eriyadu, Filitheyo och KOmandoo, förutom Kuredu. Alla fina, även om Eriyadu var aningen basic för min smak, men med ett underbart husrev. Filitheyo är en jättefin ö som dock kostar lite mer. KOmandoo är Kuredus lillasyster och har massor av plus, men Kuredu är m för pengarna och trots att ön är jämförelsevis stor kan man ha det hur lugnt som helst där - om man vill. Något jag älskar m Kuredu är de långa underbara stränderna att promenera på.
mvh Fru Hä
Seychellerna, har jag förstått, är bedövande vackra öar, men den där Robinsonkänslan där ni går barfota hela semestern.....den får ni bara på Maldiverna.
ds
molnis skrev 2009-07-11 14:55:31 följande:
fru Hä skrev 2009-07-09 13:29:18 följande:
Är lite nyfiken på vilka ni åker med osv om ni fick så bra pris=) Vi gifter oss den 17 april så tänkte åka iväg runt den 19 där. Vart inställda på Seychellerna men kollar nu även Maldiverna då man får rätt mycket mer boende för
pengarna.Om ni vart på Maldiverna så många gånger, har ni då vart runt på olika ställen?=)