• rebbe

Maldiverna!

Hej! Vi funderar på Maldiverna i oktober månad som vår honeymoon...Många öar att välja på o rätt stor prisskillnad oxå.Någon som har erfarenhet om var man ska åka o var ni vänt er o bokat er resa?Vill bo lugnt o inte för mycket barn o stök.

• Svar på tråden Maldiverna!
  • sarahkka76

Vi funderar på att boka Kuredu till januari 2011. Väntar på att de nya priserna ska komma ut.

• Fjälbacka 2009

Hur är det med vaccinationer när man ska till Maldiverna? Behövs några?

• Miss Moneypenny

Nej, det behövs inte. Frågade vaccinationskliniken och de sa att det inte behövdes.

Fjälbacka 2009 skrev 2009-07-09 10:33:35 följande:

Hur är det med vaccinationer när man ska till Maldiverna? Behövs några?
  • Miss Moneypenny

Vad ska ni boka med för resebyrå?

sarahkka76 skrev 2009-07-05 12:54:07 följande:
    Vi funderar på att boka Kuredu till januari 2011. Väntar på att de nya priserna ska komma ut.
  • fru Hä

Hej alla Maldivfans!

Jag har precis bokat Kuredu till oss nästa år. 26 mars - 12 april!! Fick såååå förmånligt pris att det inte gick att undvika. Jobbigt va? Vi kommer att fira vår tredje bröllopsdag där - kul det var ju där vi gifte oss 4 april 2007.

Det är alltid så underbart när bokningen är gjord så att man kan börja längta!

NIONDE maldivresan. Snart blir det tvåsiffrigt

Klart ni ska åka. Vilka priser väntar ni på?

Vi kankse ses där? Man vet aldrig.

Fru Hä
    :-0

sarahkka76 skrev 2009-07-05 12:54:07 följande:
  • Miss Moneypenny

Åh, gifte ni er där? Det visste jag inte! Vad mysigt!

Jag har några Maldiverna-bilder i galleriet från Filitheyo om ni vill se. Ska försöka komma ihåg att lägga in några till!

• sarahkka76

Miss Moneypenny skrev 2009-07-09 10:55:55 följande:

Vad ska ni boka med för resebyrå?
    Indcen resor eller boka direkt hos Kuredu.
  • sarahkka76

fru Hä skrev 2009-07-09 13:29:18 följande:

Hej alla Maldivfans!Jag har precis bokat Kuredu till oss nästa år. 26 mars - 12 april!! Fick såååå förmånligt pris att det inte gick att undvika. Jobbigt va? Vi kommer att fira vår tredje bröllopsdag där - kul det var ju där vi gifte oss 4 april 2007. Det är alltid så underbart när bokningen är gjord så att man kan börja längta! NIONDE maldivresan. Snart blir det tvåsiffrigt Klart ni ska åka. Vilka priser väntar ni på? Vi kankse ses där? Man vet aldrig.Fru Hä:-0
    Åh vad härligt! Inte ett dugg avundsjuk hehehe
    Jag hörde av mig till henne du rekommenderade och hin bad mig att återkomma i slutet av juli då skulle de vara klara med 2011 års priserna.
    Men ni åker 2010 eller hur?
  • Miss Moneypenny

Oj, 2011 är långt fram! Men då har ni nåt att se fram emot läääänge :)

sarahkka76 skrev 2009-07-10 08:43:49 följande:
    fru Hä skrev 2009-07-09 13:29:18 följande:
    Åh vad härligt! Inte ett dugg avundsjuk heheheJag hörde av mig till henne du rekommenderade och hin bad mig att återkomma i slutet av juli då skulle de vara klara med 2011 års priserna.Men ni åker 2010 eller hur?
  • sarahkka76

Miss Moneypenny skrev 2009-07-10 09:00:07 följande:

Oj, 2011 är långt fram! Men då har ni nåt att se fram emot läääänge :)
    Hahaha ja, det är långt dit men vi ska inte gifta oss förrän 31 juli 2010 så det är därför det hamnar så långt fram.
Svar på tråden Maldiverna!