• Tindragull

Vi som blev fruar 090509!

Då fortsätter vi prata!
    Nu är vi alla fruar och vad händer nu?
    Tack-kort, väntan på bröllopsbilderna o.s.v.
    Och så måste vi såklart berätta om bröllopsdagen!

• Svar på tråden Vi som blev fruar 090509!
  • Malmöbrud 2009

Usch vad tråkigt!!!!

Kolla in mina bilder hos vår fotograf:

www.linaroos.se/galleri/brollop/veronica-och-dino/

Jag är så nöjd!!!

elsi skrev 2009-05-17 12:50:26 följande:
    Kom hem från Paris igår kväll... Mr and Mrs... det är de flesta dagarvi harvarit ihop sedan maj förra året... känns bra.Ha mycket att läsa men jag haka på så snart jag kan...SAD NEWSen objudan gäst/ person kom in på vårt mottagning på Hotel Diplomat mot slutet och tog/stal vännens kamera.. med ALLA bilder...Kamren är värde ca 18.000... bilderna? kan man sätta ett pris på försvunnen bröllopsbilder??men vi hade en underbar dag
  • MissieA

Malmöbrud 2009 skrev 2009-05-17 15:30:24 följande:

Usch vad tråkigt!!!!Kolla in mina bilder hos vår fotograf:www.linaroos.se/galleri/brollop/veronica-och-.../Jag är så nöjd!!!
    Så fina ni var och underbara bilder

elsi: så trist. Jag blir så arg när jag tänker på att folk kan tjuva en kamera + bilder på ett bröllop. Men kul med resan. Hur länge var ni där?

Vi börjar smått förbereda oss för bröllopsresan, har börjat med vaccinationer och så.
  • Tindragull

Nämen va?!?!?! Fyyyy, vad fräckt!
    Finns det inga bilder alls nu?

Hoppas ni i alla fall hade en underbar dag och en underbar tid i Paris!

elsi skrev 2009-05-17 12:50:26 följande:
    Kom hem från Paris igår kväll... Mr and Mrs... det är de flesta dagarvi harvarit ihop sedan maj förra året... känns bra.Ha mycket att läsa men jag haka på så snart jag kan...SAD NEWSen objudan gäst/ person kom in på vårt mottagning på Hotel Diplomat mot slutet och tog/stal vännens kamera.. med ALLA bilder...Kamren är värde ca 18.000... bilderna? kan man sätta ett pris på försvunnen bröllopsbilder??men vi hade en underbar dag
  • Tindragull

Tack! Jag verkligen älskar den bilden!
    Vad kul med er annons!
    Malmöbrud 2009 skrev 2009-05-15 18:30:31 följande:

Åhhh, så fint det kortet är!!!He he, vi hade annons i lokaltidningen från hemma dagen vi vigdes och blev helt överrösta av sms " ska ni gifta er? grattis"Vi blir nog lokalkändisar till pingsthelgen tänkte vi
  • Tindragull

När åker ni på bröllopsresa? Och vart?

Den 30:e åker vi till Korfu. Vi tar med oss barnen och ska bara njuta av all inclusive, sol & bad & massa kärlek!
    Ska ägna mig massor åt min 5-åriga dotter, som tyvärr fått stå lite tillbaka i all bröllopsplanering... Jag har haft så dåligt samvete! Min älskade fina lilla flicka!:´-(

• MissieA

Vi åker till Bali 24 juni och vi bara längtar vi tänkte också bara njuuta där.

• Tindragull

Låter jättehärligt!

MissieA skrev 2009-05-17 23:22:40 följande:
    Vi åker till Bali 24 juni och vi bara längtar vi tänkte också bara njuuta där.
  • anja1661

vi åker till bulgarien utan barn....ska oxå bara njuta av sol, bad, god mat och dryck och av kärleken till varandra!!
    vi åker den 7juli...(kan inte åka tidigare då jag studerar).

• MissieA

Tindragull: vilket nr ringde du till (skatteverket)? hag får inte tag på dem

Jag studerar också så därför tar di det senare men vi ska på spaweekend nu i helgen som en mini-smekmånad längtaaar. 2 dagar på hotell med spaweekend och 1 natt i stuga vid havet.

Svar på tråden Vi som blev fruar 090509!