Vi som blev fruar 090509!
Då fortsätter vi prata!
Nu är vi alla fruar och vad händer nu?
Tack-kort, väntan på bröllopsbilderna o.s.v.
Och så måste vi såklart berätta om bröllopsdagen!
Då fortsätter vi prata!
Nu är vi alla fruar och vad händer nu?
Tack-kort, väntan på bröllopsbilderna o.s.v.
Och så måste vi såklart berätta om bröllopsdagen!
vi har inte hört något ännu... antar att det kommer hem papper på namnbytet va?? borde man kanske ringa skatteverket o höra??
Jag fick körkortpapprena hem några dagar efter och efter en vecka kom pappret från skatteverket. Du kanske borde kolla?
Annars händer det inte så mycket, ,lite planering för semestern. Vi får se om den blir av eller inte, min man har inte fått något riktigt besked om han kan ha semester ännu, invecklat, men vi har en plan B och plan C såklart (typiskt mig). Jag hoppas i alla fall att vi är på väg den 18 juni iväg till värmen!! Vi får reda på mer imorgon om semestern hoppas jag. I värsta fall får vi flytta fram den några veckor eller ta två veckor i sommar när vi kan till något charter...eller i värsta fall till nästa sommar (hoppas INTE).
Min mans bestman fotograferade oss hela dagen så igår fick vi typ 200-300 bilder av han och en fotobok med hela dagen. Jättesött!! Bilderna var så levande och fina. Han har lagt ut dem i ett jättegalleri också på nätet.
Imorgon ska jag hämta ut körkort och pass och sen så är allt klart.
Anja- Beror det inte på när prästen skickar in alla papper? Gissar att vår var lite seg. Han är lite virrig och sen med saker...
Så er kanske var ännu mer seg?
Malmöbrud- Vad fint gjort av er bestman!
Ska försöka hitta de få som fotade under festen, så vi kan få några bilder! Bad våra gäster att inte fota i kyrkan eftersom vår fotograf skulle kunna arbeta ostört. Och eftersom hon skulle vara med hela kvällen var det m¨ånga som valde att inte ta med den alls. Vilket resulterat i att vi sett totalt 4 foton från vårt bröllop än så länge...
Väntar verkligen med spänning på våra bilder från fotografen. De skulle vara klara idag, men vi hann inte hämta dem...
vi har massa bilder från bröllopet och vi väntar på ännu fler! för er som vill se så har jag de bara på facebook.....anna åberg heter ajg och min pressbild är ett bröllopsfoto i svart/vitt.
får ringa skatteverket o fråga om namnen....
måste bara säga att det känns så konstigt att titta in här nu..
vad kostar brudbukett
hjälp med vigsel program
- 10k?
nu kör vi (månad) brudar!!
jag är så lycklig och det känns så rätt, önskar fortfarnde bara att vi hde flera bilder jäääääääääääääääädddddrrrrrrra tjuv!
tjejer.. suck, ni var så vackra!
hej så länge!
Hej på er! Har alldeles kommit av mig på BT... efter två underbara veckor på Hawaii
Ska också börja kolla på tackkort nu (får väl välja ur fotografens hög fast jag skulle egentligen helst vilja se alla gästers bilder först...) Blir så rörd varje gång jag går igenom alla kort och postogram vi fick, otroligt så många människor som kom ihåg oss! Alla möjliga och omöjliga, t ex min mans barndomskompis föräldrar och hans (och nu min!) svägerskas föräldrar och syskon. SÅ gulligt!
Hur gör ni andra med bild i tidningen?
Hur blev det med Facebook, är ni många som håller kontakten där? Gissar att man (iaf jag) kommer att glömma att gå in här framöver, men jag skulle gärna hålla kontakt med er
Har uppdaterat mig i tråden lite nu och kollat in dina bilder Elin... underbara! Härligt att höra att du hade en så fantastisk dag!
Nu har jag läst på ordentligt och även hittat dina bilder Malmöbrud SÅ fina de också!
Tillbaka från semestern!!!
Vi har haft en helt underbar vecka och är så nöjda med resan!
Nu försöker jag hitta ett album så jag kan scrappa med våra foton från bröllopet. Vill ha ett 30x30 med plastfickor, men hittar inget fint...