• Goldi

Tråkigt med bara bh och trosa?

Tänkte höra vad ni ska ha under er klänning?

Jag har köpt ett läckert sett bh och hipsterspets trosor men funderar på om det inte är tråkigt för jag vet ju att killen säkert förväntar sig värsta raffsettet men kan inte ha det under klänningen för klänningen har korsett å sitter åt som bara den...Funderar på att kanske köpa ett sexigt nattlinne som jag kanske byter om till...

Vad ska ni ha under??

• Svar på tråden Tråkigt med bara bh och trosa?
  • Nalle Puh 40

Red Scarlet skrev 2009-05-10 14:32:04 följande:

Hon sa att den INTE var i det grövsta laget men hon la den ändå bland 'starka' bilder eftersom det var underkläder ifall någon skulle ta åt sig av bilden eller för att hon ville ha den i en egen kategori..gissar jag på? Känner mig som en översättare här haha Jag har också fått höra att korsett inte passar så bra om man har liten byst, men det beror helt på vilken typ av korsett man har. De som bara är helt raka som ett 'rör' (utan någon typ av BH-form) funkar oftast inte så bra då man inte har så mycket att pusha upp och det är svårt att fylla ut dem...men det är ju en smaksak också!Men jag ville få superduperboost så jag har på mig en korselett som ser ut som en pushig BH upptill och så har jag min riktiga korsett över..och då syns inte korseletten under men jag får superBOOST! Och jag har hipstersspetstrosor för min kille gillar det bättre än string... men utvald din fästman kommer tycka att du är superfin vad du än har på dig!!
    Tack för att du tolkar åt mig
  • giz83

Nalle Puh 40--> ja det finns väl fördelar och nackdelar med allt på ens kropp...hihi
    mina e för stora och bara ivägen nä rjag tränar....men jag hoppas att de ska försvinna lite när jag börjar gå ner i vikt..=)

• Nalle Puh 40

Och jag hoppas på att mina blir större om jag får barn
    Allting är relativt

• giz83

tro mig det kommer de att göra...=)
    mina växte 2 storlekar när jag ammade...
    sen försvann de inte...=(
    men nu har jag gått upp så mycket i vikt de senaste 2 åren så nu är jag uppe i 4 storlekar större än innan jag blev gravid

det är jobbit....*suck*
    men m2b klagar ju inte...hihi
    det är ju alltid bra

• MulleNuh

Ohh mina försvann HELT efter andra barnet. Dom är inte fula i formen eller så, bara att dom itne syns!

giz83 skrev 2009-05-10 22:30:37 följande:
    tro mig det kommer de att göra...=)mina växte 2 storlekar när jag ammade...sen försvann de inte...=(men nu har jag gått upp så mycket i vikt de senaste 2 åren så nu är jag uppe i 4 storlekar större än innan jag blev graviddet är jobbit....*suck*men m2b klagar ju inte...hihidet är ju alltid bra
  • giz83

MulleNuh--> oj då...
    hur gick det till? eller jag fattar väl i det teoretiska...men du fattar kanske vad jag menar...hihi

men då kan du ju iaf använda sån där bodytape som finns...det kan inte jag...då skulle jag behöva använda en hel rulle bara för ENA tutten (ursäkta språket tjejer, hoppas ingen tar illa upp eller blir förnärmade)!!!

• MulleNuh

haha Ja jag får lösa det på nåt sätt!
    Och nej jag känner mig inte förnärmad..

giz83 skrev 2009-05-11 09:41:25 följande:
    MulleNuh--> oj då...hur gick det till? eller jag fattar väl i det teoretiska...men du fattar kanske vad jag menar...hihimen då kan du ju iaf använda sån där bodytape som finns...det kan inte jag...då skulle jag behöva använda en hel rulle bara för ENA tutten (ursäkta språket tjejer, hoppas ingen tar illa upp eller blir förnärmade)!!!
  • giz83

MulleNuh--> vad bra att du inte blev förnärmad...=)

såg sån där tejp på nån sida...men jag tror att det borde finnas på vanliga butiker också...vet inte...

• MulleNuh

Man kan köra med vanlig "handbolls"tejp. (haha kallar den så eftersom jag spelat handboll jämt)
    Du vet den man tejpar leder med??

giz83 skrev 2009-05-11 10:05:48 följande:
    MulleNuh--> vad bra att du inte blev förnärmad...=)såg sån där tejp på nån sida...men jag tror att det borde finnas på vanliga butiker också...vet inte...
  • giz83

MulleNuh--> jo jag vet vad det är...hihi..hade en kompis som spelade...

ja...men är inte den lite svår att få bort från tuttarna sen?
    tänkte så man inte sliter av sig halva tutten bara...heheh

Svar på tråden Tråkigt med bara bh och trosa?