• Goldi

Tråkigt med bara bh och trosa?

Tänkte höra vad ni ska ha under er klänning?

Jag har köpt ett läckert sett bh och hipsterspets trosor men funderar på om det inte är tråkigt för jag vet ju att killen säkert förväntar sig värsta raffsettet men kan inte ha det under klänningen för klänningen har korsett å sitter åt som bara den...Funderar på att kanske köpa ett sexigt nattlinne som jag kanske byter om till...

Vad ska ni ha under??

• Svar på tråden Tråkigt med bara bh och trosa?
  • Nalle Puh 40

Jag har köpt en korsett och stay ups, tror jag har det hela dagen om den passar under klänningen (men byter trosor några ggr...)

• utvald

Jag fick fint höra i butiken att korsett inte passar mig som har mindre byst!!!Hehe.....blir ju ingen push i korsett heller så det blev bh och trosor med strumpeband....min m2b tycker hipsters är snyggast och nu har jag köpt string bara för HON I AFFÄREN tycker det är bättre till strumpebandshållarn!!!!!!!!!!!Hur dum får man bli?Men han tycker nog ja e fin ändå!!Eller vad tror ni?Hihi

• Nalle Puh 40

Ska oxå ha string, HATAR det men det var det enda som fanns kvar som matchade till korsetten i min storlek

• Panzerfaust

Raff-set är överskattat, ungefär som vem bryr sig om att rollo är inslaget i guldpapper, det är ju kolan man vill åt.

Visst finns det snygga underkläder men vissa verkar gå "overboard" å det grövsta med sina underklädeskreationer.

• Zavannah
    Panzerfaust skrev 2009-05-09 22:52:37 följande:
    Raff-set är överskattat, ungefär som vem bryr sig om att rollo är inslaget i guldpapper, det är ju kolan man vill åt.Visst finns det snygga underkläder men vissa verkar gå "overboard" å det grövsta med sina underklädeskreationer.
    Kanske enligt vissa ja. Men alla är vi olika eller hur
  • MV85
    Raff-set är överskattat, ungefär som vem bryr sig om att rollo är inslaget i guldpapper, det är ju kolan man vill åt.Visst finns det snygga underkläder men vissa verkar gå "overboard" å det grövsta med sina underklädeskreationer.
    haha PRECIS så där låter m2b!
    "Äh, så länge jag får ta av det är jag nöjd"... hmm...
  • Nalle Puh 40
    Min korsett är inte "det grövsta", finns bild i mitt galleri under starka bilder...
  • giz83
    BlivandeFruPettersson skrev 2009-05-09 13:05:03 följande:
    HAHAHA, vilken underbar synpunkt Sundance! Känner så igen mig i det. Om jag råkar ta två minuter extra på mig i badrummet på kvällen så är det inte ovanligt att m2b sover som klubbad när jag kommer ut, redo för lite rajtantajtan - hur ska det då inte gå efter en lång dag som bröllopsdagen?
    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAH
    DET DÄR ÄR MIN M2B SÅ DET SKRIKER OM DET!!!!
    han är precis så där....men jag måste ju säga att det är mer att han sätter på en film (vi har vår stationära datorn i sovrummet) sen när jag har lagt mig bredvid honom och ska precis till att mysa lite.
    DÅ SOVER HAN!!
    inte alls kul!

men för att fortsätta på tråden...
    jag vill också ha bekväma undisar för dagen, och sen så blir det kanske något till kvällen efter...för som jag sa tidigare...min m2b har en tendens att somna när man minst vill det...hihi
  • giz83

Nalle Puh 40 skrev 2009-05-10 12:41:10 följande:

Min korsett är inte "det grövsta", finns bild i mitt galleri under starka bilder...
    hej vill bara säga att din korsett inte syns i ditt galleri!
    du kanske glömt att offentliggöra den...?!
  • Red Scarlet
    giz83 skrev 2009-05-10 14:03:37 följande:
    Nalle Puh 40 skrev 2009-05-10 12:41:10 följande:
    hej vill bara säga att din korsett inte syns i ditt galleri!du kanske glömt att offentliggöra den...?!
    Jo men du måste byta i rullistan högst upp till "starka bilder" så ser man hennes vita korsett där :)
Svar på tråden Tråkigt med bara bh och trosa?