• Telis

Livets stora och små frågor

En gång för länge sen undrade FruLlan hur man visste att man var gravid, tiden mellan ägglossning och mens kändes evighetslång och otålig som FruLlan är så ville hon veta med en gång om det funkat. Nu, nästan tre (!) år senare, vet vi att svaret är att man inte vet. Illamående och nästäppa kan vara symptom på att man är gravid. Eller inbillingssjuk. Eller förkyld.

Vissa av oss är nu inne på sina tredje barn och andra kämpar fortfarande för att få till ettan. Men det vi har gemensamt är att vi alla är otroligt smarta, genomsympatiska, empatiska och ödmjuka.

Under tiden har vi blivit experter på ÄL, BIM och BOM, IVF, ICSI, FET, VUL och RUL, NUPP och KUB. Men vi är också experter på hur man får bygglov, hur man googlar efter en brun puff i skinn, svenska språket, spinning, bästa fiket i Göteborg, vad man äter till champagne, hur man gör toalettpapper och hur man lägger upp en långdistanslöpning. Och mycket mycket mera.

Inga samtalsämnen är för stora eller för små för oss!

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3256634.html

• Svar på tråden Livets stora och små frågor
  • kängu

Muggles, grattis!! Shit vilken plus-våg det verkar vara nu!!!

• kängu

Nenne- *kramar*

Varför har Page avreggat sig?????

Ego- Lille Ru har nu sovit två nätter i egen säng. Sååå skönt! Han har fortfarande lite magknip, tror tyvärr att det är mitt "fel" för det är rätt bra tryck i bröna Ska rådgöra med BVC idag.

Lappis, mysigt med en kanin hemma! De måste ju vara världens sötaste djur typ??? Jag älskar kaniner!!! När är det ni åker till Kalifornien?

• Lapinette

kängu - han är dessutom världens sötaste kanin . Vi åker om 10 dagar.

• kängu

Gud va härligt med Kalifornien!! Jag är så avundsjuk! Har du skrivit om er rutt inne i resetråden?

• kängu

Haha läste igenom mina två inlägg och inser att jag låter som att jag går på nåt uppåt-tjack... Har nog druckit liiiiite för mycket kaffe

• kängu

Nu är det dags att väcka Ru och maken som fortfarande ligger och sussar. Kikar in senare idag, ha en bra dag alla!

• _koko_

Jättejättegrattis till muggles m familj!!!!!!!!! Säger som övriga, vilken plusvåg!!!

snaily/telis/lappis - Jag vill osså luncha i morgon! Vet dock inget om hundvänliga ställen och det ser ju inte jättepositivt ut på väderfronten... Men om det inte ösregnar borde man ju kunna sitta ute på valfritt ställe med markis?

page - Blir alldeles ledsen och börjar fundera på om det är något jag skrivit som missuppfattats? Ang gnällande eller dylikt (tror inte någon i den här tråden utom möjligen du page tycker att du gnäller...). Jag saknar och kommer alltid att sakna dig i tråden om du inte kommer tillbaka.
    Det VÄRSTA är att jag blivit av med ditt mobilnummer, så jag kan inte jaga dig den vägen... Men din adress har jag iaf, kanske får du ett oväntat besök framöver. Stor KRAM till dig iaf!

Möhippan i lördags blev jättelyckad och jag var heeelt slut i kroppen igår. Hur gick det för övriga (EA och ore)?

Kramar till alla som vill ha och behöver!

• fru AM

hej alla!
    stort grattis till muggles o herr muggles! Så kul!

• Frejis

Stort grattis till Muggles med familj Jätteroliga nyheter

Jag funderar också på Page och om det är någonting som har hänt. Hoppas att hon så småningom kommer tillbaka hit.

Jag vill också vara med imorgon. Är det någon som vet om det är tillåtet att ta med sig hundar in i Sturegallerian? I så fall skulle vi ju kunna vara där om ingen kommer på ett bra ställe med markis (och platsgaranti för oss där

• Ore

Nenne: Kram!!! Om det hade funnits någon rättvisa så hade både du och lappis haft varsitt liten gosig bebis...

Kängu: Ja, visst har det kommit plus nästan på löpande band...? Hoppas på fleeeeer plus!!!

Page: Tråkigt att du avregistrerat dig, men du är välkommen tillbaka när som helst

koko: Möhippan var trevlig, inte världens "ösigaste" men skoj ändå. Vi hade nog gjort en miss dock, som bokade bord på en restaurang som körde allsång under tiden, en sådan där två lag skulle tävla om att sjunga högst, vackrast och med mest entusiasm. Vi hade nog föredragit att få sitta och äta i mer lugn och ro, kunna prata med varandra under tiden och bara njuta av det fina vädret... Men annars var det trevligt...

Svar på tråden Livets stora och små frågor