• DanKat

Rösta på årets bröllopsbild

Tänkte starta en neutral tråd så att så många som möjligt går in och röstar på den bild ni faktiskt tycker är finast

www.brollopsmagasinet.se/

(Åtminstone ett av paren har gjort reklam för sig själva här och därför fått extra många röster, men jag tycker det är bättre om folk röstar på den bild man faktiskt tycker är finast, så blir tävlingen mycket mer rättvis )

• Svar på tråden Rösta på årets bröllopsbild
  • LB5

Röstade på nr 8, tycker också om svartvita bilder :) Efter att ha sett alla de här bilderna hoppas jag verkligen att vi får fint väder!! Det gör ju så mycket för ljuset!!

• DanKat
    MulleNuh skrev 2009-04-27 21:17:38 följande:
    Fast det ser ju bara ut som man kan rösta fler ggr.. Jag trodde också det, men sen såg jag att rösterna inte ändrade sig..
    Precis, det står "Thank you, we have already counted your vote." överst.
  • Hubba

Jag tycker att nummer 13 var fantastiskt fin...

• Rebellen75

Har inte röstat än men såg att nr 3 var tagen av "vår" fotograf. Tycker det är så svårt det här.

• Sonja68

He-he, jag röstade från jobbet.Oooopsss!

DanKat skrev 2009-04-27 16:38:02 följande:
    Man verkar bara kunna rösta en gång från varje hushåll Iofs bra att det finns spärrar, men det var trist att inte fästmannen fick rösta (trots att vi satt vid olika datorer)
  • Emelieca

Vilken bild vann då?? nyfiken..

• stl48

Kan inte ens komma in på sidan för att titta på bilderna.

• ozita
    stl48 skrev 2009-05-01 22:29:28 följande:
    Nej, inte jag heller... Det verkar vara nåt fel på sidan...
  • Emelieca

tror det är för att röstningen är avslutad, därav nyfike på vilken bild som vann..

stl48 skrev 2009-05-01 22:29:28 följande:
  • ozita
    Emelieca skrev 2009-05-02 00:19:01 följande:
    tror det är för att röstningen är avslutad, därav nyfike på vilken bild som vann..
    Jo... fast man kan inte komma in på www.brollopsmagasinet.se alls. Deras vanliga sida borde väl finnas kvar?
  • en annan

Klicka på "view results" så ser du att bild nr 19 vann med 25,41 % av rösterna. Nr 7 kom tvåa och bild 4 fick tredjeplatsen.

• Äntligen är det min tur

Förlåt men jag itar verkligen inte....

Var ska man klicka på view results???

en annan skrev 2009-05-04 14:20:48 följande:

Klicka på "view results" så ser du att bild nr 19 vann med 25,41 % av rösterna. Nr 7 kom tvåa och bild 4 fick tredjeplatsen.
Svar på tråden Rösta på årets bröllopsbild