• DanKat

Rösta på årets bröllopsbild

Tänkte starta en neutral tråd så att så många som möjligt går in och röstar på den bild ni faktiskt tycker är finast

www.brollopsmagasinet.se/

(Åtminstone ett av paren har gjort reklam för sig själva här och därför fått extra många röster, men jag tycker det är bättre om folk röstar på den bild man faktiskt tycker är finast, så blir tävlingen mycket mer rättvis )

• Svar på tråden Rösta på årets bröllopsbild
  • Steven och Johanna

Jag röstade efter hur jag själv vill att mina bilder ska se ut. Jag tycker att det var en underbar känsla i bild nr 1 så jag valde den!

• DanKat

Det verkar ju definitivt inte vara den som så många röstade på tidigare (från reklamtråden) som får rösterna nu iaf, så det var nog bra att jag startade den här tråden

Själv röstade jag på nr 1, den gav den härligaste känslan tycker jag!

• feministbrud

Min röst faller på nummer 23! Nr 20 förstår jag inte poängen i, har hon redan skiljt sig? Eller gifte hon sig med blommorna? Och nr 15 var hemsk! Huva!

• MulleNuh

haha ja precis min tanke.. vad är det för bröllopsfoto när mannen inte syns!!??

Och ja bild nr 15 ja.. :-S

feministbrud skrev 2009-04-27 13:16:27 följande:
    Min röst faller på nummer 23! Nr 20 förstår jag inte poängen i, har hon redan skiljt sig? Eller gifte hon sig med blommorna? Och nr 15 var hemsk! Huva!
  • svårtattvälja

Ingen av dem kommer ens i närheten av vår bröllopsbild, är min väldigt objektiva åsikt . Men jag röstade på nr 18 för den såg mest naturlig ut.

• Sonja68

Ettan var också jätte fin, nu måste jag nog rösta på den oxå!

• Aleta

Nu har jag fått dem att ändra överskriften från "Min favorit bild" till "Min favoritbild".
    Särskrivningar - aaaargh!

• Imma

Jag gillar inte att bilderna ser så arrangerade ut. Jag röstade på 23:an; de ser i alla fall glada ut över att vara gifta.

• feministbrud

Håller helt med dig! Det var därför jag röstade på den.

Imma skrev 2009-04-27 14:53:10 följande:
    Jag gillar inte att bilderna ser så arrangerade ut. Jag röstade på 23:an; de ser i alla fall glada ut över att vara gifta.
Svar på tråden Rösta på årets bröllopsbild