• DanKat

Rösta på årets bröllopsbild

Tänkte starta en neutral tråd så att så många som möjligt går in och röstar på den bild ni faktiskt tycker är finast

www.brollopsmagasinet.se/

(Åtminstone ett av paren har gjort reklam för sig själva här och därför fått extra många röster, men jag tycker det är bättre om folk röstar på den bild man faktiskt tycker är finast, så blir tävlingen mycket mer rättvis )

• Svar på tråden Rösta på årets bröllopsbild
  • Sofi78

Nummer 5, harligt avslappnad och de ser ut att njuta av en privat stund tillsammans

• DanKat
    Aleta skrev 2009-04-27 14:48:12 följande:
    Nu har jag fått dem att ändra överskriften från "Min favorit bild" till "Min favoritbild".Särskrivningar - aaaargh!
    Underbart, bra gjort!! (Men skrämmande att jag inte hade reagerat på det! )

Hehe, bra kommentar i inlägg nr 13
  • DanKat
    Sonja68 skrev 2009-04-27 14:02:13 följande:
    Ettan var också jätte fin, nu måste jag nog rösta på den oxå!
    Man verkar bara kunna rösta en gång från varje hushåll Iofs bra att det finns spärrar, men det var trist att inte fästmannen fick rösta (trots att vi satt vid olika datorer)
  • zeddy

Jag röstade på nr 10, den var fin tycker jag

• jojoånick09

får säga bild-erna!
    1,3,4,6 tyckte jag var jättefina!!

• Pumpkin

Jag har röstat flera gånger från samma dator (och samma hushåll då)

DanKat skrev 2009-04-27 16:38:02 följande:
    Man verkar bara kunna rösta en gång från varje hushåll Iofs bra att det finns spärrar, men det var trist att inte fästmannen fick rösta (trots att vi satt vid olika datorer)
  • MulleNuh

Fast det ser ju bara ut som man kan rösta fler ggr.. Jag trodde också det, men sen såg jag att rösterna inte ändrade sig..

Pumpkin skrev 2009-04-27 20:46:44 följande:
    Jag har röstat flera gånger från samma dator (och samma hushåll då)
  • Stella2009

Åhh jag röstar nog på nr 13! Tycker den bilden är jättevacker!!

• idapluppp

Min röst föll på nr 9 och nr 1. Jag älskar svartvita kort vilket nr 9 var och den visade kärlek vilket vissa bilder inte gör tycker jag. Nr 1 tyckte jag om för den var annorlunda mot vad jag sett tidigare; lite sagoinspirerad och romantiken sprudlade!!

Svar på tråden Rösta på årets bröllopsbild