Pingst 2009 del 4
Här fotsätter vi pingstbrudar att träffas, nu är det nära... 42 dagar kvar idag...
Här fotsätter vi pingstbrudar att träffas, nu är det nära... 42 dagar kvar idag...
Vad tyst det är här i pingsttråden...??
Men gud...blir galen på det här med bordsplacering! Vet inte hur jag ska tänka eller få till det bra!!
Jättesvårt ju!
Nu är vi färdiga med bordsplaceringen, har gjort MÅNGA förslag men nu känner vi oss nöjda med var våra 95 gäster ska sitta
Oh...vi har 52 gäster...men det är kanske svårare när man inte har så många gäster....finns inte så mycket att bolla med...
Skönt för er att ni är klara med det pusslet!!!
Nalle Puh 40 skrev 2009-05-03 06:45:18 följande:
Nalle Puh, va avis jag är att ni är klara med bordsplaceringen... måste oxå sätta oss ner nån dag och titta på detta... inget jag ser fram emot.
Vi träffade prästen idag och gjorde en genomgång av vigseln så vi vet vad som kommer att hända.
Det enda vi inte har bestämt är utgångsmusiken.
Vad har ni valt för in- resp utgångsmusik?
Vi har Mendelssohn - Bröllopsmarsch Ur En Midsommarnatts Dröm som ingång och canon i d-dur med Johann Pachelbel som utgång. Bara 26 dagar kvar för oss nu, hur är era nerver?
Kärlekensskull, det pirrar i magen så fort jag tänker på det.
Det är helt sjukt att det snart är dax!
Jag fattar inte det heller, nästan så man får nypa sig i armen:)
Hur går det med era festprogram? Vad innehåller de och i vilken ordning har ni innehållet?
Själv håller jag på med bordsplaceringen, gästpresentationerna och försöker hitta lite mer annorlunda saker att ha med i programmet, men saknar idéer för tillfället. Tips, någon?
Har varit och testat min frisyr idag
Vad köper ni till de som hjälp till lite extra?