Pingst 2009 del 4
Här fotsätter vi pingstbrudar att träffas, nu är det nära... 42 dagar kvar idag...
Här fotsätter vi pingstbrudar att träffas, nu är det nära... 42 dagar kvar idag...
Ayla sthlm skrev 2009-04-27 08:54:58 följande:
ja, jag är jättenöjd.
Är jag den första som blev hippad???
Helt perfekt möhippa! Är så nyfiken på min Undra när den blir. Vet att svensexan kommer att vara helgen innan bröllopet iaf....
Det låter jättetrevligt, Ayla sthlm!
Själv har jag inte blivit hippad ännu, men igår blev jag uppringd gällandes en möhippa inför ett bröllop som vi ska på och som ska äga rum en månad efter vårt bröllop och det bara pirrade i hela kroppen!
Åhh..idag har vi köpt tärnklänningar...så skönt att bocka av från listan. Hittade även små söta boleros till näbbarna
Susanna och FRedrik, vad blev det för tärnklänningar? Vi letar för fullt men tycker det har varit svårt att hitta nåt...
Min syster har lånat en av en kompis, sparade MYCKET på det
Ayla sthlm skrev 2009-04-27 14:30:36 följande:
va skönt!
jag och tärnorna har jätteproblem med att hitta klänningar, alla är ju så korta och de vill inte ha så korta, helst ska de gå nedanför knäna...
Det gjorde dessa...men mina systrar är 160 cm långa...de ser jättekorta ut på alla modeller...
Men hur som haver så var min ena syster inte nöjd så nu får jakten fortsätta...suck
Ayla sthlm skrev 2009-04-28 18:59:22 följande: