• Nalle Puh 40

Pingst 2009 del 4

Här fotsätter vi pingstbrudar att träffas, nu är det nära... 42 dagar kvar idag...

• Svar på tråden Pingst 2009 del 4
  • Kärlekensskull

Kändes så bra igår när vi övade i kyrkan. Var knappt alls nervös. Men det lär jag ju vara på stora dagen Usch vi har så mycket små fix kva

• Nalle Puh 40

Vi ska träna dagen innan och då är det nog mycket annat i huvudet oxå

• Ayla sthlm

börjar ni känna er klara med förberedelserna?
    Jag känner mig lite smått stressade då vi inte är klara med festprogrammet än...

• isop

Vi måste göra placeringskort, köpa servetter, fixa blommor, laga mat och baka tårta. Och jag funderar på ett vishäfte, men vet inte hur jag ska hinna riktigt... Funderar även på ett väldigt kortfattat festprogram eftersom sambon tyckte att vi skulle ha det, men då ska det också göras.

Kändes bra med VF i går kväll, i varje fall. Hon var trevlig.

• isop

Måste stryka panelgardinerna också som vi ska ha som löpare.

• Neki
    isop skrev 2009-05-20 10:56:08 följande:
    Måste stryka panelgardinerna också som vi ska ha som löpare.
    Låter fint:) Mönstrade eller enfärgade?
  • Ayla sthlm

Isop, va "skönt" att höra att det inte bara är vi som är lite sena i planeringen.
    Vi har kvar festprogrammet, vika servetter, lägga choklad i favorspåsar... hmm har jag missat nåt??? *hjärnan jobbar på högvarv*

• isop
    Neki skrev 2009-05-20 10:59:19 följande:
    Låter fint:) Mönstrade eller enfärgade?
    De är enfärgade, gröna, en väldigt snygg grön nyans. Det bästa är att de var billiga (59 kr per par) och att de kommer att passa jättefint i vardagsrummet när festen är över

Vi ska ha vita dukar som vi hyr från kemtvätten, gröna löpare och slingor av murgröna som dekoration. Tror att det blir enkelt och fint.
Svar på tråden Pingst 2009 del 4