• Nalle Puh 40
    Äldre 18 Apr 10:59
    27953 visningar
    294 svar
    294
    27953

    Pingst 2009 del 4

    Här fotsätter vi pingstbrudar att träffas, nu är det nära... 42 dagar kvar idag...

  • Svar på tråden Pingst 2009 del 4
  • Emma16
    Äldre 18 Apr 11:06
    #1

    Ja nu är det nära! Och jag tror verkligen att jag blir hippad idag! Toknervös! Jag ska stå utanför mitt hus om en timme..va sjutton händer då??
    Är det nån annan som tror sig bli hippad snart?

  • Nalle Puh 40
    Äldre 18 Apr 13:00
    #2

    Oj, hoppas du får en underbar dag... Berätta allt sen...

  • Emma16
    Äldre 18 Apr 19:19
    #3

    haha! Falskt alarm! När jag kom ut utaför mitt hus så kom en av min blivandes mans kompis fru och hämtade upp mig i sin bil. Sen körde hon ut mi till ett jättefint hus ute på lidingö där alla de andra "fruarna" väntade med champagne och en brunch väntade.
    De kände att de inte ville störa på den andra hippan så de gjorde så här i stället. Hur mysigt och trevligt som helst!! Vi satt i timmar o åt sötsaker och fnissade! Jag är helt lycklig.
    Det kanske inte var den riktiga hippan men Johans kompisars fruar har iallafall visat mig att jag är välkommen in i "gänget" och en av dem.

    Jätteglad verkligen! Plus.. att den riktiga hippan med alla mystiska ledtrådar är kvar...

  • Ayla sthlm
    Äldre 19 Apr 13:56
    #4

    Emma16, vilken trevlig överraskning!

  • Susann­a och Fredri­k
    Äldre 20 Apr 00:42
    #5

    Vet inte hur och när min hippa blir men om den blir är det min syrra som fixar den och hon har en 2 månadersbebis så det blir säkert och förhoppningsvis hemmamys....eller nåt...hmm

  • Kärlek­enssku­ll
    Äldre 20 Apr 06:17
    #6

    jag tror att min hippa kommer att bli 2:a helgen i maj. En känsla jag fått iaf. Längtar verkligen! Usch känns som om det är så mycket att greja med nu men ändå så kommer jag ingen vart. Det är ju bara 40 dagar kvar nu. Måste försöka lägga på ett kol.
    Är såå nervös för kyrkan också. Tänk om man blir så nervös att man typ måste spy? Vad gör man då?? haha! Har aldrig den tanken slagit er andra?

  • Nalle Puh 40
    Äldre 20 Apr 08:13
    #7

    Den tanken når mig hela tiden att jag kommer spy eller svimma

  • Ayla sthlm
    Äldre 21 Apr 08:07
    #8

    åh jag tänker oxå på det!

  • Nalle Puh 40
    Äldre 21 Apr 09:37
    #9

    Kanske ska ha en stol i närheten ifa

  • Neki
    Äldre 21 Apr 15:44
    #10
    Emma16 skrev 2009-04-18 11:06:18 följande:
    Ja nu är det nära! Och jag tror verkligen att jag blir hippad idag! Toknervös! Jag ska stå utanför mitt hus om en timme..va sjutton händer då?? Är det nån annan som tror sig bli hippad snart?
    Jag inbillar mig att något ska hända inför varje helg... och min blivandes syster och svåger har redan försagt sig på olika vis... Som en gång när jag pratade om en gemensam bekant, då sa svågern "Ja, när var det vi träffade x senast...? Det måste ha varit när vi..." och sen blev han alldeles tyst och fick inte fram ett ord till. (Jag fattade ju på direkten att tillfället som de senast hade träffats på var när de hade träffats för att planera vår svensexa och möhippa liksom) samtidigt spände min m2b:s syster ögonen i honom och började så smått skaka på huvudet... Jag harklade mig lite lätt och sa "Ja, det är inte lätt att komma ihåg alltid...!

    Är det fler som analyserar en massa saker som folket i den närmaste omgivningen säger?
Svar på tråden Pingst 2009 del 4