• Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2
  • SaraPayam
    MilosMamma skrev 2009-04-23 16:26:54 följande:
    ja, men de e surt, har aldrig kämpat mot vikten såhär förut.Så det kanske låter ytligt men jag vet i sjutton om det blir fler biologiska barn, att gå upp 40 kilo o sen inte rasa av allt efter förlossningen är inget kul.
    Nä det förstår jag verkligen att det inte är, men nästa gång vet du ju att du har lätt å gå upp undergraviditeten, å då kan man ju kanske tänka sig vad man stoppar i sig å så.
    Jag har ju inget sånt å skylla på Mitt kom ju pga att jag slutade tvälingssimma när jag va 12...sen dess har det sittit fat...
  • MilosMamma

jo, fast å andra sidan blir man ju sjuuukt hungrig som gravid, har man sen totalt vattenfyllda ben o väger över 100 orkar man liksom inte gå på promenad, bara ligga i soffan o äta, helt sjukt.
    Så jag riskerar inte att bli en soffpotatis en gång till, 1 barn räcker gott o väl.

SaraPayam skrev 2009-04-23 16:34:43 följande:
    Nä det förstår jag verkligen att det inte är, men nästa gång vet du ju att du har lätt å gå upp undergraviditeten, å då kan man ju kanske tänka sig vad man stoppar i sig å så.Jag har ju inget sånt å skylla på Mitt kom ju pga att jag slutade tvälingssimma när jag va 12...sen dess har det sittit fat...
  • SaraPayam
    MilosMamma skrev 2009-04-23 16:44:27 följande:
    jo, fast å andra sidan blir man ju sjuuukt hungrig som gravid, har man sen totalt vattenfyllda ben o väger över 100 orkar man liksom inte gå på promenad, bara ligga i soffan o äta, helt sjukt.Så jag riskerar inte att bli en soffpotatis en gång till, 1 barn räcker gott o väl.
    Hahaha, du hinner nog ångra dig Men visst ligger det mycket i det du skriver, det är ju lägg å gå upp för mycket under en graviditet...tyvärr...
  • MammaMiaa

Idag kom papperna från skatteverket. Det känns så härligt.

• SaraPayam
    MammaMiaa skrev 2009-04-24 18:03:51 följande:
    Idag kom papperna från skatteverket. Det känns så härligt.
    Våra med Men vi hade glömt å skicka in om namnbytet, så ska skicka det i helgen, nu känns det verkligen som att det är på riktigt
  • MilosMamma

Hej hopp
    ja la in en bild i galleriet.
    I julas var jag brunett, bilden på när jag är blond är tagen idag, lite skillnad syns de väl? de e ju ca 11 kg.

• MammaMiaa

Det är en klar skillnad. 11kg är inte illa jag skulle också behöva gå ner ett par kilo.

Men just nu har jag kommit in i en period som jag är super sugen på gräddbullar. Det är inte bara en utan 4-5 st är inget ovanligt.

Du är ju super snygg brud. De är bra jobbat.  

• MilosMamma

ja så -10-15 till så blir det perfa. ansiktet är helt okej men magen är ju den som e stor. o röven =) haha

MammaMiaa skrev 2009-04-24 18:39:26 följande:
    Det är en klar skillnad. 11kg är inte illa jag skulle också behöva gå ner ett par kilo.
    Men just nu har jag kommit in i en period som jag är super sugen på gräddbullar. Det är inte bara en utan 4-5 st är inget ovanligt.
    Du är ju super snygg brud. De är bra jobbat.  
  • SaraPayam
    MilosMamma skrev 2009-04-24 18:33:50 följande:
    Hej hoppja la in en bild i galleriet.I julas var jag brunett, bilden på när jag är blond är tagen idag, lite skillnad syns de väl? de e ju ca 11 kg.
    wow vilken skillnad
  • lönnsjö

Milosmamma: Skitbra jobbat med vikten!! Grattis till -11 kg Nu blev jag inspirerad till att kämpa vidare. Jättefin klänning också i ditt galleri

Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2