Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2
Vi fortsätter här, vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen =)
Del 1 www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3224869.html
Vi fortsätter här, vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen =)
Del 1 www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3224869.html
jo, fast å andra sidan blir man ju sjuuukt hungrig som gravid, har man sen totalt vattenfyllda ben o väger över 100 orkar man liksom inte gå på promenad, bara ligga i soffan o äta, helt sjukt.
Så jag riskerar inte att bli en soffpotatis en gång till, 1 barn räcker gott o väl.
Idag kom papperna från skatteverket. Det känns så härligt.
Hej hopp
ja la in en bild i galleriet.
I julas var jag brunett, bilden på när jag är blond är tagen idag, lite skillnad syns de väl? de e ju ca 11 kg.
Det är en klar skillnad. 11kg är inte illa jag skulle också behöva gå ner ett par kilo.
Men just nu har jag kommit in i en period som jag är super sugen på gräddbullar. Det är inte bara en utan 4-5 st är inget ovanligt.
Du är ju super snygg brud. De är bra jobbat.
ja så -10-15 till så blir det perfa. ansiktet är helt okej men magen är ju den som e stor. o röven =) haha
Milosmamma: Skitbra jobbat med vikten!! Grattis till -11 kg Nu blev jag inspirerad till att kämpa vidare. Jättefin klänning också i ditt galleri