• Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2
  • annmka

åååå va alla har tänkt till!!! Vi gifter oss utomhus när solen skiner från en klarblå himmel(hoppas) och sen middag med dans(DJ) så länge vi orkar:) Lite riskabelt att va utomhus, men de brukar väl vara fint väder i slutet av Augusti?! Jaja,, hoppas de iaf:)

• SaraPayam
    Mailan skrev 2009-04-28 17:02:38 följande:
    min ska nog vara i vitguld. Vi ska även passa på att byta våra förlovningringar. För när vi köpte dem så var vi fattiga studenter och ringarna är verkligen jättetunna. De kommer troligtvis också bli i vitguld.
    Det är jättesnyggt med vittguld, våra förlovningsringar är ju i det Vi designade dem själva, så det känns lite kul. Vad vill ni ha för ringar?
    Vad ska ni skriva i dem?
    Vår guldsmed sa att man brukar ha sin respektives namn i förlovningsringen & sen skriver man bådas i vigselringen. Så så har vi gjort
    Ååååå vill ha min ring NU!!!
  • SaraPayam
    annmka skrev 2009-04-28 17:07:03 följande:
    åååå va alla har tänkt till!!! Vi gifter oss utomhus när solen skiner från en klarblå himmel(hoppas) och sen middag med dans(DJ) så länge vi orkar:) Lite riskabelt att va utomhus, men de brukar väl vara fint väder i slutet av Augusti?! Jaja,, hoppas de iaf:)
    Det hoppas vi med på, vi får se till å prata med vädergudarna nu så att det är fint väder då Å sen får vi se till å inte döda några spindlar För då kan det ju bli regn.
  • SaraPayam

Tjejer ska ni ha nånting blått, lånat, gammalt och nytt??
    Vad ska det vara i så fall?

Kan man ha så här?

Nånting nytt - klänningen
    Nånting lånat - farmors pärlhalsband
    Nånting gammalt - ett par öronhängen som jag har fått från farmor när jag va 10, om själv fick dem i samma ålder utav sin mamma.
    Nånting blått??? - Nån som har nåt kul förslag...vill inte ha sånt där band...

• MilosMamma

Såhär =
    Vem är du mest lik, bruden eller brudgumen?

När det kommer till sötsaker äter jag helst:
    A) Godis/Choklad
    B) Ostbågar
    C) Kakor

När det gäller hämtmat beställer jag:
    A) 3 små rätter chinamat
    B) kyckling gul curry Thaimat
    C) Inget av det

I julgranen hänger jag:
    A) Fina matchande julgranskulor
    B) Nått man kan äta
    A) Inget av det

Jag tillbringar mest tid:
    A) I soffan framför tv:n med laptopen
    B) På toan
    C) inget av det

Jag motionerar:
    B) Lagom
    B) Mycket lite, helst inget alls.
    C) Mycket

Om jag fick välja vilket husdjur som helst skulle det vara:
    A) En hund, en katt, en gris, ett får, en get, en kalv, en råtta och kanske några höns.
    B) Hund eller katt.
    C) Inget djur alls.

Jag hejar på:
    A) Sverige i Eurovision Song Contest
    B) Starköl
    C) Annat/Inget

När det gäller städning är jag:
    A) Helt bedrövlig
    B) Jätteduktig
    C) Skötsam/Pedantisk

Det är dem vi har, men de är ju typiskt OSS då, så det får man ju göra egna.
    Sen:
    Flest A: Grattis, du är mest lik bruden
    Flest B: Grattis, du är mest lik brudgummen
    Flest C: Tyvärr, du är varken lik brud eller brudgum.

Svaren är efter hur vi är, man får skriva egna svar =)
    Flest a, flest b osv komemr stå på andra sidan sen så man inte ser direkt.

Spanaren skrev 2009-04-28 09:05:45 följande:
    Milosmamma: Jag blev nu jättenyfiken på några av momenten i ert festhäfte, "vem är du mest lik quiz" och "roliga regler"!Hur gjorde du qvizet och vad kan ingå i "roliga regler"!?
  • MilosMamma

Nahe nu ska jag gympa aerobics här hemma i vardagsrummet, ska bara dra ner persiennerna först =) Jag återkommer om ca 1 timma =)

• SaraPayam

Hahaha det va ju lite kul, milosmamma

• SaraPayam
    MilosMamma skrev 2009-04-28 19:10:58 följande:
    Nahe nu ska jag gympa aerobics här hemma i vardagsrummet, ska bara dra ner persiennerna först =) Jag återkommer om ca 1 timma =)
    Hehehe lycka till
  • Mailan
    annmka skrev 2009-04-28 17:07:03 följande:
    vi ska också vara utomhus! Hoppas verkligen på fint väder!

har bilder i galleriet på vårt landställe där ceremonin ska äga rum. Titta gärna in
  • annmka

ååå vilket super mysigt ställe!!! Det måste vara som en dröm att få gifta sig där!
    Har ni präst eller borgelig vigselförrättare??

Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2