MilosMamma skrev 2009-05-27 08:38:01 följande:
Jag hade lite tärnproblem, det hade blivit en hel del missförstånd och till slut gick jag bara o tänkte om man kunde avsätta en tärna.Men vet du va, jag sa att jag behövde snacka med henne.Allt löste sig exemplarisk. Jag sa att jag har varken ntid ork eller luist att gå runt o tänka såhär, må såhär
osv.Nu hade vi missupfattat varandra rejält så de löste sig iaf.Det är endå bland dom största dagarna i mitt liv och jag har valt att ha henne med i den dagen, inte som nån utfyllnad utan som en väldigt bviktig del, jag sa och berättade hur jag ser på det här med tärngrejen att det verkligen är en ära oh att jag valt efter Hjärta o inte Hjärna.Är hon sedan inte nöjd med sin vikt, kanske ni kan kompromissa?Du bestämmer klänning men hon kanske inte behöver ta den storleken som verkligen framhäver allt hon inte gillar? den kanske inte behöver sitta så jättetajt på henne? Alla har ju olika kroppar och passformer.
Självfallet måste hon ha på sig nåt som hon känner sig bekväm i, och hon tyckte om dessa klänningar också som vi beställde. Saken från början var att hon absolut inte ville ha på sig nåt alls som jag hittade och föreslog, och hon var verkligen inte sugen på själv att leta runt efter klänningar, utan bara ratade mina förslag hela tiden.
Klänningarna har som sagt löst sig nu, och skönt är det.