• Luucie

Roligt galet eller bara helt galet..?!

Jag funderar på om vi ska ta tunnelbanan till festen efter kyrkan?
    Det är bara två stationer och jag tänkte att man kanske skulle kunna ta ganska coola foton...jag menar hur ofta ser man ett brudpar med följe på tunnelbanan?!

Alla åsikter välkomna, elaka också

• Svar på tråden Roligt galet eller bara helt galet..?!
  • Crisp

Idag ska jag fotografera ett brudpar som också hade önskemål om lite roliga bilder. Så det blir korvkiosken, lifta vid vägen och busshållsplatsen. Eventuellt också golfbanans utslagsplats, vi får se vad vi hinner. Paret har valt att lägga nästan 3 (!) timmar på fotografering innan vigseln.

• MulleNuh

Nää absolut ingen mp3! no no.
    Kanske en liten ryggsäck med en skogsfickplunta!

Luucie skrev 2009-03-13 23:40:48 följande:
    Säg var och när så går det säkert att ordna Nu tjejer får ni tänka till lite extra! Vad ska man ha med sig för rekvisita?! Om någon alls?En ryggsäck/portfölj, mp3 lurar, en rödakorset bössa, situation stockholm tidning...Kom gärna med förslag!Ska man ändå göra det kan man väl göra det ordentligt
  • Joji

Fast mp3 är ju bra om man ska ha "vardagsrekvisita". Många har ju sin Ipod på sig när de åker tunnelbana...

• MulleNuh

Jo kanske iofs ser kul och lite nochalant ut på bilder!

Joji skrev 2009-03-14 12:55:02 följande:
    Fast mp3 är ju bra om man ska ha "vardagsrekvisita". Många har ju sin Ipod på sig när de åker tunnelbana...
  • HurraViSkaGiftaOss

Kan vara lite roligt om ni har en fotograf med er.
    Annars blir det mest tacky!

• Emelieca

Hehe, vilken tid ska ni åka. Kanske inte så smart i rusningen, är ju faktiskt rusning i sthlm även på helger, kan ju vara fullsmockat, lite trist för gästerna att tränga ihop sig i en svettig full t-bana med finkläder.

• Luucie
    Crisp skrev 2009-03-14 10:05:30 följande:
    Idag ska jag fotografera ett brudpar som också hade önskemål om lite roliga bilder. Så det blir korvkiosken, lifta vid vägen och busshållsplatsen. Eventuellt också golfbanans utslagsplats, vi får se vad vi hinner. Paret har valt att lägga nästan 3 (!) timmar på fotografering innan vigseln.
    Oj vad lång tid! Hoppas de orkar gifta sig sen då
    Men det låter som jätteroliga idéer. Vore kul att se bilder sen för inspiration.

Man kanske skulle glida in på mcdonalds och trycka i sig några mcnuggets...nuggets och skumpa mmm gott
    Japp, skumpa får det bli i fickpluntan Mulle ..kanske man kan få låna en sån där papperskrona och sätta på huvudet på sambon, haha.

Han är helt på förresten! Tyckte att det var en jätterolig idé.
    Kul kul!
  • MulleNuh

Förlåt Luucie.. Men vi ska fan åka buss!!!!! Vart så astaggad av din roliga idé!! Går det bra?

• Luucie
    MulleNuh skrev 2009-03-14 20:15:47 följande:
    Förlåt Luucie.. Men vi ska fan åka buss!!!!! Vart så astaggad av din roliga idé!! Går det bra?
    Jaaa! Såklart! Sköna bilder från busshållplatsen och sen kan du sitta på handikapplatsen om du har svårt att få plats med klänningen
    Gör det absolut, så får vi kolla varandras bilder sen!
Svar på tråden Roligt galet eller bara helt galet..?!