• Luucie

Roligt galet eller bara helt galet..?!

Jag funderar på om vi ska ta tunnelbanan till festen efter kyrkan?
    Det är bara två stationer och jag tänkte att man kanske skulle kunna ta ganska coola foton...jag menar hur ofta ser man ett brudpar med följe på tunnelbanan?!

Alla åsikter välkomna, elaka också

• Svar på tråden Roligt galet eller bara helt galet..?!
  • Imma

Kul! Håll i kjolen i rulltrappan bara. Kanske inte så roligt om den fastnade...

• Susanna och Fredrik

Luucie...det låter jättebra. Vet att min fotograf hade vart hlt med på idén...hon vill gärna ta annorlunda kort även på oss....vi får se vad det blir...:)

Och som alla säger...håll i kjolen bara...
    säg när och var...så kanske du har oss från BT där som hejarklack...hihi

• JoPe2009

Jag gillar också den idéen och faktum är att jag vet att jag har sett bröllopsbilder i tunnelbanan på en fotografs hemsida och nu har jag suttit hur länge som helst och letat! Jag hittade bilderna här! www.lindisima.se/katjajoakim.htm

Det finns rätt mycket bilder men om man bläddrar fram till efter vigseln ser man att de var nere i tunnelbanan med hela brudföljet, ser coolt ut tycker jag ).

• novia72

Guuud va fina bilderna från lindisima var ...snyft -glädje- snyft... herregud, va mkt känslor bröllop får fram hos en...

• Luucie

Fantastiska bilder! Och gud vad de hann med mycket! Både båt, tbana och fest

Hon såg precis så malplacerad ut som jag tänkt mig att jag kommer att göra hihi. Fast det kanske blir ännu värre eftersom jag ska ha större kjol med lite släp och slöja på huvudet... och min man kommer att vara så vacker i svart väst och rosa plastrong.

Haha ja vem vet jag kanske behöver en liten hejarklack för att våga mig ner där
    men det finns ingen rulltrappa i gamla stan som tur är...fast det finns det iof dit vi ska...tur att tärnorna ska med så de kan hjälpa mig att bära klänningen!
    Ska prata med sambon när han kommer hem

• maj2010

Jag tycker det låter helt underbart!
    Om det fanns en spårvagnshållplats utanför vår festlokal skulle jag gladeligen ta spårvagnen dit från rådhuset. Men buss känns mycket mindre romantiskt, så det får bli taxi...

• evaochola

Vilken kul idé !! Det låter jättebra...

• MulleNuh

ohh va roligt!! Ni prata vi om att ta bussen! Har ca 2 buss stationer att åka isf! Och jag skulle tycka det var skitkul om pressen kom!!

• Joji

Kom att tänka på "Funny Haha!" or "Funny strange" ur Seinfeld när jag läste namnet på denna tråden...

Tycker det låter som en jättecool idé! Om det är det ni känner för att göra, om ni brukar åka tunnelbana etc så är det ju en toppenidé! Kan bli riktigt coola foton!

• Luucie
    MulleNuh skrev 2009-03-13 22:04:54 följande:
    ohh va roligt!! Ni prata vi om att ta bussen! Har ca 2 buss stationer att åka isf! Och jag skulle tycka det var skitkul om pressen kom!!
    Säg var och när så går det säkert att ordna

Nu tjejer får ni tänka till lite extra! Vad ska man ha med sig för rekvisita?! Om någon alls?

En ryggsäck/portfölj, mp3 lurar, en rödakorset bössa, situation stockholm tidning...

Kom gärna med förslag!
    Ska man ändå göra det kan man väl göra det ordentligt
Svar på tråden Roligt galet eller bara helt galet..?!