• Luucie

Roligt galet eller bara helt galet..?!

Jag funderar på om vi ska ta tunnelbanan till festen efter kyrkan?
    Det är bara två stationer och jag tänkte att man kanske skulle kunna ta ganska coola foton...jag menar hur ofta ser man ett brudpar med följe på tunnelbanan?!

Alla åsikter välkomna, elaka också

• Svar på tråden Roligt galet eller bara helt galet..?!
  • Taha

Sååååå coolt!!! Vi funderar på att promenera till lokalen. 15 min genom stag och park. :)

• Chrisse och Jonas

Men som du skrev.. håll i kjolarna..

• DanKat

Vilken häftig idé, den tycker jag absolut att ni ska köra på!!! Själv har jag "bara" åkt t-bana genom Oslo med ett gäng kompisar och vi alla hade balklänningar, och vi tyckte DET var grymt! Men brudfölje slår ju det med hästlängder!

• Im yours

Låter jättekul! Det finns nått som heter; Trascha sin brudklänning

Men framförallt borde SL, ge er livstids gratis pendelkort. Kollektivtrafik, är grejen!

Massor av lyckönskningar!

• DanKat

Im yours skrev 2009-03-12 22:54:41 följande:

Men framförallt borde SL ge er livstids gratis pendelkort.
    Haha, jag håller med!!
  • Humlan66

Im yours skrev 2009-03-12 22:54:41 följande:

Låter jättekul! Det finns nått som heter; Trascha sin brudklänning Men framförallt borde SL, ge er livstids gratis pendelkort. Kollektivtrafik, är grejen! Massor av lyckönskningar!
    Lol agree agree det borde dom

Ja ni kan få grymma bilder- passa på att göra riktiga modellposer
  • Luucie

Ja man kanske skulle ringa och fråga ?

Tack för alla era sköna svar! Och råkar ni vara i Gamla Stan den 23 maj så vet ni vem som sitter där på tuben!
    Lilla Luucie hahaha

Nu ska jag bara få med min sambo på det!

• Im yours

Allvarligt talat, o med solsken i blick. Skulle det vara lite lätt nyhetstorka den dagen, o någon tipsade om detta.

Så kanske de blev en notis i någon tidning

Kramar

• Luucie

Im yours skrev 2009-03-12 23:08:30 följande:

Allvarligt talat, o med solsken i blick. Skulle det vara lite lätt nyhetstorka den dagen, o någon tipsade om detta. Så kanske de blev en notis i någon tidning Kramar
    Neej! Jag är för blyg för det...Det kanske man inte kan tro men jag skulle faktiskt kissa på mig om det dök upp nån reporter.

Hoppas att det händer nåt så det inte blir torka! Kanske det är Maddes tur att förlova sig ?!
  • Sjuttiosexan

Rolig idé! Lova att du visar upp någon av bilderna sen ;)

SL kanske inte bjuder på något årskort men ni borde ju få åka gratis den dagen iaf 8)

Svar på tråden Roligt galet eller bara helt galet..?!