Hur länge har ni varit ihop när ni gifter er?
Kul att veta hur länge eller kort tid man varit tillsammans innan man gifter sig. Ännu roligare om ni vill skriva hur gamla ni är...
Kul att veta hur länge eller kort tid man varit tillsammans innan man gifter sig. Ännu roligare om ni vill skriva hur gamla ni är...
Vi har varit tillsammans i snart 6 år (28 april), känt varandra sedan grundskolan. Vi gifter oss 2009-09-19 och är 23 (jag) respetktive 24 år
vi har varit tillsammans 6 år, förlovade 1 år. jag 34 han 32.
Vi gifter oss i augusti. Då har vi varit tillsamans i 1 år och 10 månader. Vår dotter fyller 1 år veckan innan. Ni kan själva räkna ut när hon blev till
Vi har varit tillsammans i 11 år då vi gifter oss. Förlovade i 5 och har två knoddar.
Vet inte om jag svarat förr.
Vi har iaf varit tillsammans i 11 år och 6 månader (så när som på två dagar) när vi gifter oss
Han är 30, vigseln planeras till dagen före min 30 års dag.
Sex år i juli/augusti och vi gifter oss nu i maj
Tiden går så fort
ca 3,5 år
Vi har vart tillsammans i nästan 4,5 år när vi gifter oss i april. Vi är 25 resp. 27 år gamla.
vi gifter oss tre dagar innan vår två-årsdag! Bruden är 37 år och brudgummen 27 år vid tillfället.
Vi har varit tillsammans i 4 år när vi ska gifta oss 1 augusti 2009. Han är 24 och jag är då 23 år.